Søgning på: vejledning til engelsk essay på A-niveau. Resultater: 19941 til 19960 af 32803
-
Mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHejsa Jeg i gang med at se alle mine noter igennem , og tænker på om man i den mundtlig dansk eksamen kan få brug for noget fra de skriftlige, altså rettere sagt , man kan vel ikk risikere at skulle sige noget om en litterær artikel, essay eller kronik ? oder was ? -
Matematik det haster differentielt kun 3 opgaver
ForumindlægKære studieportalen jeg håber i kan hjælpe mig med matematik det er kun 3 opgaver som jeg virklige har bruge for hjælp i håber i vil hjælpe mig tak til det god sjæl. Tak på forhånd.. Her er linket det er en word https://tec.itslearning.com/essay/Proxy/DownloadRedirect.ashx?fileRepoId=DrC%2f... -
mennesket og computeren
Forumindlægjeg sidder midt i et essay om computeren og mennesket og er gået lidt død i det. er der nogle der har nogle tanker som falder dem ind omkring mennesket og computeren som de har lyst til at dele med mig.eller måske selv har lavet stilen igen, og det er ikke til afskrivnong men til inspiration er s... -
Novelle om ondskab
ForumindlægHeeej alle mennesker! I dansk har vi fået en novelle for, der skal handle om ondskab, men jeg er virkeligt bare helt blank for ideer.... Så hvis I nu har en eller flere fede ideer til hvad novellen kan handle om, så skriv det endeligt?? Tak på forhånd. PS. Vi kan også vælge et skrive et essay, ... -
Analyse?
ForumindlægJeg skal skrive en dansk stil i morgen, jeg ved endnu ikke om genren bliver litterær, essay eller kronik, men jeg skal dog analysere en tekst. Mit spørgsmål er så: Hvordan kommer man igang med en god analyse Jeg har selv ofte problemer med, at starte en god analyse, da jeg ikke altid ved, hvad ... -
Sandy and Her Beautiful Sisters
ForumindlægHey :)Er der nogen herinde, der har skrevet et essay om "Sandy and Her Beautiful Sisters", som ikke ligger herinde? Jeg synes nemlig, at jeg er kørt lidt fast, og mangler lidt noget mere at skrive og måske en andens tilgang til historien... Hvis nogen har en de gider dele med mig, er de... -
Ascorbinsyre
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive min 'extended essay' omkring ascorbinsyre og bestemmelsen af indholdet i c-vitamin tabletter. Jeg ville spørge om der er nogen som har erfaringer med denne øvelse, da jeg ikke synes emnet er bredt nok til at skrive 4000 ord. Jeg har også tænkt på at undersø... -
En brok stil...
ForumindlægJeg har en dansk stil til fredag d 10. marts som jeg har svært ved at komme igang med. Det er et essay hvor jeg skal finde et enme som jeg vil brokke mig over.. Det lyder rigtigt nemt, for der er helt vildt mange ting man kan brokke sig over.. Men kan ikke komme på en god idé, så er der nogle... -
En brok stil...
ForumindlægJeg har en dansk stil til fredag d 10. marts, som jeg har svært ved at komme igang med. Det er et essay, hvor jeg skal finde et emne, som jeg vil brokke mig over.. Det lyder rigtigt nemt, for der er helt vildt mange ting man kan brokke sig over.. Men kan ikke komme på en god idé, så er der no... -
Analyse af The great Gatsby
ForumindlægHejsa, Jeg skal skrive en 800 - 1000 ords essay om hvordan The American Dream bliver fremstillet negativt i the Great Gatsby. Jeg ville høre om der er en venlig sjæl, der har lyst til lige at læse den igennem, og se om det jeg skriver giver mening. På forhånd, tak for hjælpen! :-) -
Danmark
ForumindlægHeyson, jeg har fået tildelt opgaven, "Danmark i tusind år", som jeg skal skrive essay til de kommende dage. Nogen der har læst den, eller kan give mig nogle hints til hvad jeg kan skrive meninger om danske symboler, nationaliteter, og historiske fortællinger. -
Flertal eller ental?
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af , om der skal -s på verbet, da jeg er usikker på om grunleddet er ental eller flertal. "The number" er vel ental, men der er jo netop tale om "Talrige eksempler". What to do? The mere number of examples in the essay illustrates/illustrate ... ? -
TOP GUN
Forumindlæghej. jeg er i gang med at skrive et essay, hvor jeg vil bruge citatet fra topgun med “Never, ever leave your wingman.” og så tænkte jeg på hvem det er, der siger det til hvem? nåh ja og så lige et bonusspørgsmål :b staves det Top Gun eller Topgun? på forhånd tak for hjælpen:] -
Kropskultur
ForumindlægJeg skal skrive et essay om kropskultur. Det er svært at få indskrænket emnet så det ikke bliver for stort. Vi har også fået en tekst vedlagt som omhandler emnet. - Jeg vil derfor høre om I har nogle idéer til hvordan jeg kunne komme i gang? Og hvad der hører med ind under emnet "kropskultu... -
Analyse - "Min skoletid" af Dan Turèll
ForumindlægHej. Jeg vill gerne lige høre om der er nogen der ligger inde med en analyse af Min skoletid som de gerne vil dele med mig. Jeg skal til eksamen om nogle uger, men jeg mangler at analysere "Min skoletid" som jeg har valgt at behandle som et essay. Hvis ikke i har en analyse, ... -
The Waste Land - Forståelse
ForumindlægHej! Jeg sidder her og skal skrive et essay om The Waste Land af Alan Paton. Der er to ting jeg ikke forstår: Er det hovedpersonens søn der er Freddy? Siden de siger "Freddy, your father's got away."? Og hvad betyder "idiom"? Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak. -... -
Er der et rigtig klogt hoved derude?!
ForumindlægJeg er i en meget presset situation, og har stærkt brug for noget kraftig hjælp til en engelskstil. Den skal omhandle Paul Austers 'City of Glass'. Nogen der har behandlet noget omkring den??? Det kan være hvad som helst, en analyse af et bestemt kapitel, et essay om et af temaerne, ell... -
Essaystil om gensplejsning
ForumindlægHej. Jeg sidder og kæmper med et dansk essay om gensplejsning. Jeg har fået til opgave bl.a. at skrive om de etiske og teknologiske aspekter om gensplejsning/genteknologi, og jeg er gået lidt død. Så jeg tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe mig? jeg skal ikke bruge jeres personlige mening,... -
Grænsebrydende kunst
ForumindlægHey! Jeg skal skrive et essay, hvor jeg bl.a. skal beskrive begrebet "Grænsebrydende kunst og litteratur" og nævne nogle værker... Nogen der har nogle ideer til, hvordan det kan gøres? Hvilke jeg skal nævne? Og hvordan jeg skal starte det hele? på forhånd tak :) ps. Det haster :P -
Billeders betydning
ForumindlægHey :) Jeg skal skrive et essay om billeders betydning for vores forståelse af verden og i den forbindelse har jeg tænkt mig at inddrage noget med reklamer, men jeg ved ikke helt, hvad jeg skal skrive om disse. Altså, jeg har tænk på noget med, at reklamer godt kan påvirke os negativt, men jeg...
