Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19961 til 19980 af 43849
-
Biologiprøve
ForumindlægHej! jeg skal prøve en skriftlig prøveeksamen i biologi, og ville bare høre om en af jer har prøvet sådan en? kunne virkelig godt bruge nogle gode noter, og emne som kunne være med i prøven. på forhånd tak! -
engelsk fsa 2012 december
Forumindlæghej alle hvad har i valgt til skriftlig stil i engelsk fsa 2012 december, som i synes jeg skulle vælge? tak på forhånd:-) -
Nogen der kan hjælpe?
ForumindlægHej som mange andre skal jeg op i kemi skriftlig på fredag og tænkte på om der var nogen som kunne henvise til opgavesæt, som jeg kan øve mig på. Har lavet dem inde på uvm.dk på forhånd tak:) -
genre?
ForumindlægKan der godt være to genre i en bog? Fordi i den bog jeg læser er genren magisk realisme indtil en person dør så skrifter den over i noget andet....? -
Virksomhedsøkonomi hjælp!!!!
ForumindlægHej har lige været op i virksomhedsøkonomi skriftlig. Men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som ved hvor mange procent % det kræver for at dumpe med 00? -
Terminsprøve
ForumindlægHej alle jeg skal op til terminsprøve i marts i skriftlig biotek, jeg vil hører at det var en god ide at lave de gamle eksamensopgaver som til en fornedrelse? -
stil
Forumindlægnogen som har haft "Skriftlig dansk" studentereksamen maj-juna 2005. og skrevet stil om et af emnerne??? er tatal lost.. -
gamle eksamensopg.
Forumindlæghey derude, er der nogen af jer, der kender et link, til alle mulige gamle eksamensopg. i matematik skriftlig ? på forhånd taaak .. -
Gamle eksamensopgaver
ForumindlægHej!Skal snart til terminsprøve i skriftlig dansk (gym.) og ville derfor høre om der er nogen der ved hvor man kan anskaffe sig de gamle eksamensopgaver, så man kan øve sig lidt?Tak! -
Terminsprøve imorgen MAT(B)
ForumindlægNogle der ved hvor de gamle eksamensopgaver ligger henne? Skal nemlig op i matematik skriftlig imorgen på B niveau..PÅ forhånd tak... -
hjælp til terminsprøve
ForumindlægJeg skal til skriftlig terminsprøve i fransk imorgen, så jeg ville høre, om der er nogen, der har nogle gode råd til, hvordan man kan forberede sig? -
Virkemidler
ForumindlægHejsa...Jeg ville spørge om der var nogen herinde, der sidder med nogen gode analyse skemaer som man kan bruge til skriftlig danskIsær mht virkemidler. Tak på forhånd. -
Sygeeksamen
ForumindlægGoddag.Er der nogen herinde, som ved hvad emnet til sygeeksamen i 2005 var? Altså Skriftlig dansk - sygeeksamen 2005. -
Karakter
ForumindlægHej:) Er der nogen der ved om man både skal bestå skriftlig, og mundtlig matematik på B- niveau på HF, for at have bestået matematik? -
Barium 137
ForumindlægHej.. Hvordan løser man følgende opgave:(56)Ba137^* skal blive til (56)Ba137NB: (56) er nedsænket skrift, og 137 er opløftet! -
virkemidler
Forumindlægskal op i studentereksamen i skriftlig dansk imorgen, men er lidt usikker på hvad der menes med at gøre rede for forfatterens virkemidler..? hvad indbefatter vikemidler?? sproget? på forhånd tak -
Omskrivning af tale til brødtekst
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at omskrive en tale til brødtekst (altså til skriftligt sprog fra talt sprog). Men hvordan gør man det? Hilsen Niels -
"logos" vs. "historia"
ForumindlægEr der nogen der kan oplyse mig om hvad foskellen på disse to begreber er? altså logos og historia? især med henblik på det Herodots skrifter og bøger?på forhånd tak -
Optagelsesprøve
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve i næste uge, i dansk, engelsk, matematik skriftlig/elektronisk. Hvordan kan jeg forberede mig? -
Karaktergennemsnit STX
ForumindlægHej Hvis jeg har fået 2-2 i årskarakter, og har fået 0 i skriftlig, hvad skal jeg så have i mundtlig for at bestå i engelsk??
