Spansk

Oversættelse af spansk billedanalyse

30. april 2014 af Huskumsnusk (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej derude! Er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig med en spansk billedanalyse? Jeg har skullet beskrive et billede på spansk..

Dansk: Fotoet blev taget i Kbh, da jeg var på ferie med min familie. Der er fire personer i fotoet. Jeg er pigen i forgrunden, til venstre. Kvinden til højre er min mor, og de to fyre i baggrunden er mine to brødre. Jeg har en blå jakke på, min mor en grøn jakke og mine to brødre har sorte jakker på. Til højre er der et  gråthegn , og til venstre er der en blå container med grafitti. Der er cirka 11 træer. Det er solrigt og vejret er meget godt. I baggrunden ser vi en masse biler, træer og nogle højhuse, og noget der godt kunne ligne skorstene. Vi søger min brors lejlighed på Nørrebro. Jeg valgte dette billede, fordi min familie betyder så meget for mig og minder mig om en god ferie.

Spansk: La fotografía fue tomada en Copenhauge cuando estaba de vacaciones con mi familia. En la fotografía hay cuatro personas. La chica en el primer plano, a la izquierda, soy yo. La mujer a la derecha soy mi madre, y los dos chicos en el segundo plano hay mis dos hermanos. Llevo una chaqueta azul, mi madre un chaqueta verde y mis dos hermanos lleva chaquetas negras. A la derecha hay una valla grís, y a la izquierda hay un contenedor azules con pintadas murales. Hay aproximadamente once árboles. Hace sol y el tiempo es muy bueno. En el fondo vemos un montón de coches, árboles y algunos edificios altos, y algo bueno que podría emular parecer algunas chimeneas. Buscamos el apartamento de mi hermano en Nørrebro. He elegido este foto porque mi familia significa mucho para mí y porque me recuerda a unas buenas vacaciones. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. april 2014 af jbmm

Spansk: La fotografía fue tomada en Copenhauge cuando estaba de vacaciones con mi familia. En la fotografía hay cuatro personas. La chica en el primer plano, a la izquierda, soy yo. La mujer a la derecha soy mi madre, y los dos chicos en el segundo plano hay son mis dos hermanos. Llevo una chaqueta azul, mi madre una chaqueta verde y mis dos hermanos llevan chaquetas negras. A la derecha hay una valla grís, y a la izquierda hay un contenedor azules azul con pintadas murales. Hay aproximadamente once árboles. Hace sol y el tiempo es muy bueno. En el fondo vemos un montón de coches, árboles y algunos edificios altos, y algo bueno que podría emular parecer que tiene semejanza con algunas chimeneas. Buscamos el apartamento de mi hermano en Nørrebro. He elegido este esta foto porque mi familia significa mucho para mí y porque me recuerda a acuerdo de unas buenas vacaciones.


Svar #2
30. april 2014 af Huskumsnusk (Slettet)

Tusind tak!


Skriv et svar til: Oversættelse af spansk billedanalyse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.