Privatlærer

Kinesisk lektiehjælp

04. juni 2014 af visp3 (Slettet)

Jeg udbyder kinesisk lektiehjælp op til A-niveau. Jeg har boet i Kina og taler sproget flydende. Hvis du har interesse, så kontakt mig via min profil eller skriv en kommentar.


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. august 2014 af Charlottebak (Slettet)

Hej

Jeg ønske lektiehjælp i kinesisk til min søn som lige er startet i 7 kl..

Han har haft kinesisk i et år. Gerne i vores hjem som ligger  Ejby mellem Solrød og Køge.

Hvad koster det? fortæl lidt om dig selv... alder, er du dreng/ pige ?

Venligst Charlotte Bak


Svar #2
14. august 2014 af visp3 (Slettet)

Jeg har sendt dig en privat besked :)


Brugbart svar (0)

Svar #3
11. november 2014 af Wexo (Slettet)

Hej,

Jeg har brug for lektiehjælp I kinesisk til min søn i 2.g. Vil foretrække det foregår hjemme hos os. vil gerne vide om det er muligt, vi bor ca. En halv time nord for København. Vil gerne høre lidt mere om hvordan du "underviser" , og hvad det koster.

Venlig hilsen
Pernille

Brugbart svar (0)

Svar #4
06. februar 2015 af P12345 (Slettet)

Jeg søger lektiehjælp i kinesisk til min datter der går i 3G

Venlig hilsen Pia

Svar #5
08. februar 2015 af visp3 (Slettet)

Hej Pia. Jeg har sendt dig en besked :)


Brugbart svar (0)

Svar #6
03. maj 2015 af dondela (Slettet)

Hej
Vil søger lektiehjælp til vores søn i kinesisk hhx 1 år, håber på hurtigt svar.

Mvh
Christian

Brugbart svar (0)

Svar #7
21. maj 2015 af HenrikHolm (Slettet)

#0

Jeg udbyder kinesisk lektiehjælp op til A-niveau. Jeg har boet i Kina og taler sproget flydende. Hvis du har interesse, så kontakt mig via min profil eller skriv en kommentar.

Vi søger hjælp til søn i 3G der skal op i kinesisk (a niveau) både mundtligt og skrifteligt til studentereksamen - og er særdeles presset af begge dele, dog særligt det mundtlige.  Er det noget du har erfaring med og mener at kunne hjælpe? mvh hh


Brugbart svar (0)

Svar #8
02. marts 2016 af piaweng (Slettet)

Hej,

Jeg søger kinesisk lektiehjælp og daglig tale til vores adoptivdatter. Da hun kom hertil i 2012 talte hun mandarin. Hun går i kinesisk skole, men da vi ikke kan hjælpe hende med lektierne, får hun ikke så meget ud af det. Hun taler i dag flydende dansk og er 7 år.

Vi ønsker, at undervisningen foregår hjemme og vi bor 150 meter fra hendes skole. 

Venligst meld tilbage om i kan hjælpe samt pris.

Venligst PIa Weng


Skriv et svar til: Kinesisk lektiehjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.