Billedkunst

HASTER!

24. juni 2014 af zartorium (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej jeg har er lille problem omkring perkpektivering. Hvordan i alverden skal jeg kunne perpektivere til andre værker? altså, hvis jeg nu fik et spørgsmål om lys og farver og skulle vælge 2 tids perioder omkring det. Jeg har virkelig brug for jers hjælp.

Jeg har heller ikke alle billeder fra forskellige tidsperioder er det et problem? Kan man burge bogen under eksamnation?


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. juni 2014 af PaperBin (Slettet)

Jeg fik vist præcist det samme spørgsmål og sammenlignede lys/farver i Skolen i Athen (Renæssancen) og Impression, soleil levant (Impressionismen).

Jeg kunne både medbringe bog og computer til eksamen, så hvis du har computer med, kan du bare gemme nogle billeder der.


Svar #2
24. juni 2014 af zartorium (Slettet)

og fedt så skal jeg bare finde nogle nemme billeder fra de andre perioder, men angående perspektivering hvordan klarede du det?


Brugbart svar (0)

Svar #3
25. juni 2014 af PaperBin (Slettet)

Jeg kan ikke helt huske om jeg perspektiverede...tror jeg ikke. :/ Jeg ved heller ikke helt hvad du mener med at perspektivere. Skal du finde andre billeder udover de to?


Skriv et svar til: HASTER!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.