Billedkunst

Portofolio aflevering i billedkunst hjælp

18. oktober 2015 af mani1234 (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej

Jeg skulle lave en portofolio. det jeg har forstået af at hvad en portofolio er, er at man skal have de elementer man har lært indtil videre i undervisningsforløbet og samle det et sted, som så bliver til en portofolio. Jeg har færddigjort min portofolio, men er i tvivl om jeg har lavet den rigtig. Det vil være en stor hjælp hvis i kunne kigge den igennem og lige give et response til hvad jeg kunne gøre bedre og evt. Hvis der er nogle grammatiske fejl. Jeg har indsat billeder af de ting som vi har fået udleveret, det ved jeg ikke om man må men har gjort det. Hvis man ikke må det, må i meget gerne sige det. På forhånd tak.

Vedhæftet fil: Mahnoorsportefolio.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
18. oktober 2015 af LarsJensen0 (Slettet)

Hvis du bruger Word kan du jo starte med at se på hvorfor der er røde og grønne streger under ca. hvert tiende ord...

Hilsen Lars


Svar #2
18. oktober 2015 af mani1234 (Slettet)

Det ved jeg godt.... jeg havde skrevet det ind på google drev, hvor det ligesom ikke retter fejlstavet ord.

Derefter havde jeg bare downloaded filen til word og havde bare sat det ind her uden at rette fejlene.

Det er jeg ligesom klar over :)


Svar #3
18. oktober 2015 af mani1234 (Slettet)

jeg har rettet i dokumentet og sætter en ny fil op så i skal klikke på den fil herunder ikke den der er deroppe den er ikke rettet :)

Vedhæftet fil:Mahnoorsportefolio.docx

Skriv et svar til: Portofolio aflevering i billedkunst hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.