Spansk

Spansk oversættelse

28. februar 2016 af Jananan (Slettet) - Niveau: A-niveau
Hej, jeg skulle lave en oversættelse i en aflevering.

Teksten lød på:
Spanien er europamester i fodbold, og mange spaniere planlægger deres liv efter fodbolden. Der er yderliggående tilhængere, der udtrykker deres politiske mening gennem voldelig opførsel under kampene specielt mellem de to hold FC Barcelona og Real Madrid.

Flere danskere har spillet i de to klubber. Michael Laudrup spillede først i FC Barcelona og skiftede derefter til Real Madrid. ” Jeg ved, at mange katalanere bærer nag, men skiftet var nødvendigt. Min familie og jeg håber, at spaniere glemmer det en dag”. Michael Laudrup har også været træner for den spanske klub Getafe og klubtræner for Brøndby.

Mit forslag lyder på: España es campeón de Europa en fútbol, y muchos españoles planean su vida después del fútbol. Hay los fanáticos extremistas que expresan su opinión política a través de conductas violentas durante la lucha entre los dos equipos en particular, el FC Barcelona y Real Madrid.

Varios daneses ha jugado en los dos clubes. Michael Laudrup jugó para el FC Barcelona primero y luego pasó al Real Madrid. " muchos catalanes Sé querdan rencor gua , pero el cambio era necesario. Mi familia y espero que los españoles lo olviden un día ". Michael Laudrup ha sido el entrenador del club español Getafe y Club entrenador de Brøndby.

Er det en herinde som kan hjælpe med at kigge det her igennem og se om det er rigtigt :)

Hilsen Jana

Brugbart svar (0)

Svar #1
28. februar 2016 af jbmm

Se din indbakke.


Skriv et svar til: Spansk oversættelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.