Afsætning

Prisfastsættelsesmetode (H&M)

27. november 2017 af linimuzz - Niveau: B-niveau

Hej, 

Er der nogen som kan hjælpe med at finde ud af, hvilken prisfastsættelsesmetode H&M gør brug af?

- Omkostningsorienteret: Prisen baseres på kendskab til omkosntingerne samt den ønskede avance.

- Konkurrentorienteret: Prisen baseres på konkurrenternes priser.

- Markedsføringsorienteret: Prisen baseres på forhold i omverdenen og hos kunderne.


Brugbart svar (0)

Svar #1
27. november 2017 af fosfor

Jeg tror ikke på at de ikke bruger en kombination af alle 3 med mere


Svar #2
27. november 2017 af linimuzz

Tak for svar, jeg er dog en smule usikker på hvad du mener..?


Skriv et svar til: Prisfastsættelsesmetode (H&M)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.