OSO

pilot

28. november 2019 af Tobi9497

jeg er i gang med at skrive min OSO-opgave hvor jeg har valgt at skrive om pilot. til vores opgave skal vi lave et produkt til vores emne men jeg har slet ikke nogen ide til hvad det kunne være. er der nogen der har nolge forslag?

på forhånd tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. november 2019 af Moderatoren

Hvad gør en pilot?


Svar #2
29. november 2019 af Tobi9497

Hvad mener du med hvad en pilot gør

Brugbart svar (0)

Svar #3
29. november 2019 af Moderatoren

En pilot flyver, ikke? 

Du skal lave et produkt til din OSO. Dit produkt skal have noget at gøre med det job, som du har valgt.


Svar #4
29. november 2019 af Tobi9497

Jo det gør en pilot. Altså i min oso skriver jeg jo både om jobbet som pilot og de forskellige måde at blive pilot på (gennem militæret og som civil pilot) men jeg ved ikke lige hvad produktet kunne være

Brugbart svar (0)

Svar #5
29. november 2019 af Moderatoren

Kan du ikke vise noget, som du synes er interessant, at en pilot gør?


Svar #6
29. november 2019 af Tobi9497

Jo det kunne man sikkert godt, har du nogle forslag til interessante ting en pilot gør og eventuelt hvordan man kunne gøre det til et produkt

Brugbart svar (0)

Svar #7
29. november 2019 af Moderatoren

Det skal hellere være hvad du synes er interessant. Jeg synes det er klart mest interessant, at de flyver.

Nu ved jeg ikke, hvad du vælger, men du skal vælge en fremstillingsform, som du er god til. Du skal altså ikke vælge fx en video, hvis du ikke er så god til det. 


Svar #8
29. november 2019 af Tobi9497

Når ok, tusind tak for hjælpen

Skriv et svar til: pilot

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.