Studiebolig

Bolig i Aalborg!

13. april 2020 af brændNelle1
Hej alle,

Jeg skal studere i Aalborg nu her efter sommer, og er derfor ved at lede efter et sted at bo. Har selv kigget på AKU-aalborg, facebook og boligportalen, men ville lige høre om der er nogen der har et smart bud på hvor jeg også kan kigge.
Kender du en boligforening med billige lejligheder? Har du en kammarat der har et værelse til leje? Måske du kender en lækker hjemmeside hvor der slås boliger op? Alle bud er velkomne.

På forhånd tak :)

Brugbart svar (0)

Svar #1
23. november 2023 af monicaaf

Jeg har selv brugt en del tid på at finde det rigtige sted og kan dele min erfaring. Udover AKU-Aalborg og Facebook, vil jeg anbefale at kigge på https://andelsguide.dk/byt-andelsbolig. Det er en fremragende ressource, hvor du kan finde oplysninger om boligforeninger med tilgængelige lejligheder til bytte. Jeg fandt selv et fantastisk tilbud der. Husk også at spørge venner og bekendte. Måske har nogen af dem information om ledige værelser eller gode hjemmesider til boligsøgning. Jeg ville anbefale at holde øje med lokale samfund og fora, da der ofte dukker interessante tilbud op, som ikke altid kan findes på officielle portaler.


Skriv et svar til: Bolig i Aalborg!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.