Studiebolig

Flytte hjemmefra som 17 årig?

03. maj 2019 af Sammyjskj

Jeg har brug for at flytte hjemmefra som 17 årig, da min mor og jeg kan overhovedet ikke enes. Jeg frygter for, at min mor og jegs forhold kan påvirke mit studie, så jeg vil helst væk fra hende. Jeg vil ikke bo hos min far heller, da hans hus er rimelig lille, og især min bror og jegs værelse der er ekstremt lille på 2x3m3


Brugbart svar (0)

Svar #1
03. maj 2019 af AngelOneOne

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Brugbart svar (0)

Svar #2
27. juni 2019 af laustmichaelsen

Hej!

Hvis det forholder sig således, at du slet ikke kan få det til at fungere med din mor, så ved jeg, at der er hjælp at hente hos kommunen. Jeg har selv en veninde som jeg arbejder sammen med, som slet ikke kunne få det til at fungere sammen med sin far, og derfor var nødt til at flytte som 17-årig. I denne forbindelse fik hun hjælp af kommunen.

Det kan dog være en lang proces, da kommunen selvfølgelig skal vurdere, at du er i stand til at bo selv osv. Men hvis de mener det, så hjælper de med det hele - også økonomisk. Det ser jeg i hvert fald som en god mulighed i din situation. Så jeg synes helt klart, at det er noget, du skal overveje. Hvis det ikke lykkes for dig, så har det da i hvert fald været forsøget værd.

Held og lykke med det hele - jeg håber virkelig, du finder en god løsning!

Mvh,

/Laust


Brugbart svar (0)

Svar #3
03. oktober 2019 af Agar123

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #4
04. oktober 2019 af Moderatoren

#3

Reklamer bliver slettet. Læs om annoncering her:

https://www.studieportalen.dk/information/annoncering


Skriv et svar til: Flytte hjemmefra som 17 årig?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.