Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15661 til 15680 af 47039
-
Prinsessen på glasbjerget DET HASTER HJÆÆÆÆLP!!!!!!!!
ForumindlægVi skal til imorgen finde genretræk og sætte det ind i teksten og finde ud af hvilken side og hvad linje det er -
stil
ForumindlægKan man godt skrive om "den glbale opvarmining" som en stil og ikke en rapport? -
Emner
Forumindlæghej min lærer sagde i samfunds fag at jeg skulle vælge tre emner hvad for nogle emner synes i man skulle vælge? -
Microsoft Excel
ForumindlægTænke på om der er nogen der ved om der findes et slags hjælpe/belærings program/bog til Excel? Særlig interesse i formler, grafer o.lign. -
forståelse
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig '' Hvad er du god til, og hvordan kommer til udtryk praksis?'' hvad betyder det helt -
studievalg tandlæge AU/KU
ForumindlægJeg har overvejet tandlægeuddannelsen. Men er i tvivl om hvor jeg skal ligge min 1. prioritet. Kan I hjælpe med at svare på hvordan de to universiter er hver i sær? Tak :) -
Bifag (exam.art.)
ForumindlægHvordan er det muligt at blive exam.art.? Kan man blive det på under 1 år? Er det nødvendigt at tage hovedfaget eller kan man gå direkte til bifaget for bare at få exam.art.-betegnelsen? -
Fortællersynsvinkel
ForumindlægHej Jeg er ikke helt sikker på forskellen mellem skiftende- og hvævet fortællersynsvinkel, er der nogen som kan forklare mig det? -
Partiadfærd - DF!! please help :(((
ForumindlægHej kære venner. Jeg sidder nu i en dum situation, hvor jeg har ventet til sidste minut med at lave min aflevering, hvilket har resulteret i, at jeg er fuldstændig forvirret. (ja, jeg ved godt, at det er min egen skyld.) Jeg skal besvare denne opgave: diskuter, hvorvidt DF vil opnå øget politis... -
Åge og Else ?
ForumindlægHej! Er der nogle, som har læst/analyseret folkevisen Åge og Else - og kan hjælpe mig på rette vej ? //Tak -
Studere i Sverige?
ForumindlægHej alle. Jeg har overvejet meget ta studere i Sverige, da jeg synes det giver mange gode nmuligheder for at sammensætte sin ønskeuddannelse og så kunne det jo være sjovt at prøve nogte nyt. Jeg har undersøgt mulighederne på Lunds Universitet og Malmö Högskola (også et universitet) og det ser m... -
Spansk (A niveau)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har en aflevering som skal afleveres på spansk, ville derfor lige inden jeg aflevere den, høre om en venlig sjæl derude lige ville læse min spansk aflevering igennem? :) -
kraft og energi. 1.g stof
ForumindlægEn opgave i min fysikbog (1. g) "Du løfter en sæk kartofler på 10 kg op på køkkenbordet. Køkkenbordets højde er 0,9 m. Din kraft på kartoffelsækken er netop så stor, at den opvejer tyngdekraften. a. Lav en skitse af situationen og indtegn kræfterne på kartoffelsækken. b. B. Beregn det arbe... -
Ret min Engelsk speech (for sjov)
ForumindlægVed godt det ikke sådan det fungere men det er ihvertfald altid godt at have et par ekstra øjne for at tjekke efter fejl osv... især kongruens fejl Men måske også bare tjekke den bare for sjovt kunne jo være det gir' bedre mening i mit hovede men faktisk ikke giver mening talen er på 800 ord... -
Sprogsfære
ForumindlægHvad ville i kalde sprogsfæren for højtidelig salmer som "I Danmark er jeg født" og "Der er et yndigt land"? -
Help!
ForumindlægHej, jeg har fået en engelsk opgave for og jeg skal skrive om hverdagen i en sommer dag, altså der skal beskrives en del. Jeg ved så ikke lige hvordan jeg skal gribe opgaven an. -
Hjælp til Optagelsesprøve
ForumindlægHej, Jeg har været på højskole i år, og har nu søgt ind på HF! Men ifølge hvad studievejlederen på skolen sagde, så SKAL jeg til optagelsesprøve da jeg ikke har haft noget rigtigt skoleforløb dette år! Ville bare høre om der er nogen der kan stille nogle eksempler/hjælpe mig med, hvad jeg nu ku... -
Eng. oversættelse
ForumindlægHåber at der er nogen der kunne kigge min oversættelse igennem =) Her er den: 1)Aviserne er steget meget de sidste år på grund af inflationen eller kapitalismen eller de store avancer (1) eller hvad (2) det (nu) kan være. - The newspaper is grown a lot these last couple of years because of the ... -
hvad for en?
Forumindlæghvad for en sætning lyder bedst om Robert frost; 1) Frost’s occupations are poet and playwright eller 2) Frost’s employments are poet and playwright ? -
hvordan
ForumindlægHvordan siger man "den er med til at udgøre historiens helhed"?
