Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15941 til 15960 af 47039
-
EVENTYR
Forumindlægnogle der tilfældigvis har skrevet om eventyr på tysk? -
Studentereksamener
ForumindlægHej - jeg har et spørgsmål omkring de skriftlige studentereksamener der bliver afholdt hvert år. De fleste har tidligere oplevet at få prøver i løbet af året hvor læreren siger "Det er Engelsk A eksamen fra 2010, det her kan i forvente at komme op i." Kunne det tænkes at der har ... -
Hvordan fremlægger man en analyse?
ForumindlægHej Jeg skal på mandag fremlægge en ana lyse af Kongeloven 1665, men jeg har ingen analse om, hvordan og hvorledes man fremlægger sådan en analyse. Hvad man skal have med, og hvad man ikke skal. Skal man have citater med? Hvordan? Al hjælp er velkommen. Tak. -
Induktion og Vekselstrøm
ForumindlægHej :) Jeg er ved og laver en fysik rapport om induktion og vekselstrøm. Man kan ikke rigtig finde noget om hvem da opfandt det og hvornår, og hvordan? Hjælp tak på forhånd.. -
Jødernes hue
ForumindlægGodmorgen:) Jeg sidder og analyserer et propagandabillede fra nazismens tid. Det forestiller en jøde, med en speciel hue på. Jeg har været inde på google og søge efter den, men har ikke rigtig fundet noget. Er der nogle af jer, der ved hvad den hedder? Den bæres ofte kun af mænd. Hilsen Abi -
Talepapir for langt hjælp
ForumindlægHej - mit talepapir er for langt. Er der nogen der har lyst til at læse den igennem og evt. vudere hvad der er overflødigt. På forhånd tak! -
Hjælp mig med min projektopgave.
ForumindlægHej jeg er igang med min projekt opgave om Coronavirus og har brug for nogle vil besvare disse spørgsmål som jeg åbenbart ikke kan lave. Da jeg har brug nogen som kan hjælpe mig. Jeg håber du vil hjælpe mig og jeg går i 9klasse og er ordblind her er spørgsmålene. Tutusind tak hvis du vil hjælpe ... -
Kortfilm
ForumindlægEr der nogen der kender nogle gode kortfilm? Gerne noget med racisme som sortpassager, valgaften osv. -
Tysk Lyrics
ForumindlægHej skal oversætte to sange kan jeg oversætte så kan i rette den plisssssssssss......................... -
Analyse - Hvordan?
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at skrive DHO-opgave. Jeg skal skrive en analyse som skal fylde 6-7 sider. Men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal skrive det op, og hvordan man i det hele taget skal gribe en analyse an.. Håber der er nogle der vil hjælpe! Det haster :-) -
Kongens Datter - Viggo Stuckenberg
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en litterær analyse om eventyret ''Kongens Datter'', der er skrevet af Viggo Stuckenberg. Jeg skal beskrive hvad forfatterens formål er med teksten, er der nogen som kan hjælpe?!!!!! -
nitten femoghalvfems? HURTIG!!
Forumindlægnitten femoghalvfems - Skal stave det på tysk. Men jeg kan bare ikke huske hvordan? Jeg har ingen ark på det og google er til ingen hjælp :S -HURTIG ! På forhånd tak! -
skritflig engelsk eksamen
ForumindlægHej alle her på studieportalen. Jeg skal snart op i skriftlig engelsk B eksamen (stx), og vil derfor høre om i har nogle gode råd til hvordan jeg bør forberede mig? Mvh 2000milo -
hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig hvordan oldtidskundskab eksamen foregår ? -
Hvad tager i med til skriftlige eksamener?
ForumindlægTager i bare ALLE de papirer i har fået i løbet af de 3 år, samler dem i en mappe, og så det bare det? -
Radiantal - Harmonisk svingning?
ForumindlægHej alle Jeg sidder i øjeblikket og skriver SRO om harmonisk svingning. og her lyder et af mine redegørende spørgsmål: Gør rede for radiantal for en vinkel. det grundlæggende er at jeg ingen idé har om hvad jeg skal skrive, for jeg kan ikke finde noget om det i mine papirer/bøger og vi har ald... -
Nykritisk analyse, eller?
ForumindlægI min AT opgave har jeg analyseret en romanen "Legetøj" af H.C. Branner, og med Freuds teorier i baghovedet har jeg konkluderet at H.C. Branner har skrevet bogen ud fra Freuds teorier eftersom personerne i bogen nærmest er "skabeloner" på Freuds teorier. Det kunne være nykri... -
produktionsomkostninger?
Forumindlægheey :D skriver lidt om 1 verdenskrig mm.. og faldt over ordet produktionsomkostninger som faldt... hvad er produktionsomkostninger? og hvad kunne egentlig få dem til at falde.. det svært at forstå en tekst når man ikke ved hvad det betyder :) taak på forhånd :D -
Hjælp til Maple.
ForumindlægMaple er virkelig god til at solve, men den giver bare svaret. På min uddannelse skal man vise mellemregninger – er det muligt at få Maple til at gøre det? -
HJÆLP - synopsis
ForumindlægHej med jer :) Jeg skal havde udarbejdet en synopsis om kriminaliteten i Danmark. Vi har fået udleveret et materialesæt om kriminaliteten i Danmark, særligt baseret på indvandrer.. Min problemformulering lyder på: Hvad er årsagen til at unge med anden etnisk baggrund er overrepræsenteret indenfo...
