Søgning på: danskere i verden. Resultater: 16021 til 16040 af 47039
-
HJÆLP!!
Forumindlæghar brug for hjælp!(: en forklaring på ordet stamform? -
karakterangivelser
ForumindlægHej Studieportalen Jeg synes det er en rigtig god ide med deling af opgaver, og jeg har brugt jeres hjemmeside flittigt Jeg støder bare på et problem og i den seneste tid er det blevet slemt. Efterhånden har jeg svært ved at finde opgaver der rent faktisk lever op til den karakter de har fået. ... -
Holdninger til globalisering
ForumindlægHeej Hvad synes i om dette udsagn: Hvis man føler sig truet på sit erhverv, hælder mere til skeptikerne og derfor nedtoner betydningen af globaliseringen? Der skal komme så mange meninger som muligt . På forhånd tak -
Sein, haben og werden!
ForumindlægHej! Er der nogen som kan hjelpe mig med tysk? :) jeg skal svara på et spørgsmå som lyder således: Fortæl lidt om 'sein, haben og werden' hvornår skal man bruge disse ord, og i hvilke tider? -
Zoomfunktion - Galelei
ForumindlægJa jeg sidder og arbejder med synopsis i AT og jeg kan ikke finde noget om zoomfunktionen på et kamera, som Galelei skulle havde opfundet. Kan i hjælpe mig? :) Alt hjælper.. Jeg er virkelig på bar bund! :S På forhånd tak :) -
Mathcad noter
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til skriftlig matematik eksamen om 2 måneder. Jeg vil gerne blive gode venner med mathcad, da det gør det noget nemmere, at få en god karakter. Nogen, som ligger inde med nogle gode guides eller gode noter, som de deler? På forhånd tak. - Morten. -
Eksamensopgaver?
ForumindlægHjælp!! Er der nogen der har gamle eksamensopgaver med besvarelser??? Jeg ved man kan finde ngn på studienet.dk, men de er dyre... :( -
Elektrongas
ForumindlægHejsa. Nogen der ved hvad elektrongas består af?? -
Tvangssterilation
ForumindlægNogen der ved, hvor mange mennesker, der blev tvangssteriliseret i Danmark fra 1920'erne til 1930'erne? Tak på forhånd -
Grafter
ForumindlægHej Allesammen, Jeg har brug for hjælp til opgaven i vedhæftet. Jeg har siddet med den i lang tid, ville være en stor hjælp hvis nogle kunne hjælpe mig med den. Se gerne vedhæftet (Tak på forhånd) -
Direktør Jønsson skal på forretningsrejse..
ForumindlægHjælp, jeg skal aflevere det her imorgen, og har ikke styr på hvordan jeg skal lave det her. Det ville glæde mig, hvis i kunne hjælpe eller evt. give mig svaret til denne opgave: Direktør Jønsson skal på forretningsrejse til Tyskland, Holland og Belgien. Han går i banken og køber: 500 D-mark... -
1990'erne
Forumindlægheej jeg skal til prøve i noveller efter 1990 kan i hjælpe mig med at finde nogen gode nogen for har lidt problemer med at finde nogen :D -
ENGELSK GRAMMATIK HJÆLP!
ForumindlægHej til alle jer derude. Jeg skal snart op i engelsk skriftlig og første del er grammatik. - er dog ikke god til engelsk grammatik, og ville derimod have hjælp - så jeg kan få et godt nok resultat! Tak på forhånd :) -
hjæælp!!!! konstruering
Forumindlæghej, jeg er totalt stået af...... hvad gør jeg???? på forhånd tak.... -
ester og navngiv alle molekyler der indgår i reaktionen - HASTER!!!
Forumindlægskriv reaktionen for fremstillingen af nedenstående ester og navngiv alle molekyler der indgår i reaktionen: ___________ + __________ --> HAR virkelig brug for hjælp, forstår det slet ikke. håber i kan hjælpe - på forhånd tak! (se vedhæftet fil) -
Digte
ForumindlægJeg er i gang med synopse, og skal finde ud af hvornår og hvilken digtsamling det kommer fra. Ved hvor man kan søge om det, eller ved hvor Steen Kallø's "Den Første Gang".? Hilsen Sara -
Oversættelsesprogram som virker offline?
ForumindlægHej, Jeg skal meget snart op til skriftlig spansk. Er der nogen der kender til et oversættelsesprogram som virker offline? Tak på forhånd. -
PTC gen
ForumindlægHejsa Kan nogle hjælpe mig med dette spørgsmål; Har alle personer PTC genet, eller er det kun nogle som har? Og Kan man have genet uden, at kunne smage PTC? Tak på forhånd; -
rettelse af engelsk oversættelse!
Forumindlæghejsa, jeg skal oversætte dette stykke i en opgave, er der nogen som kan se nogle fejl, eller en bedre måde at sige det på, så ville jeg blive glad :-) dette er det der skal oversættes: Jeg er en frygtelig hare når det drejer sig om at flyv... -
Kanonlisten-Hjæææælp
ForumindlægEr der et klogt menneske, der kan svarer mig på hvorfor Tom Kristensen/Tom Aage Kristensen, kom på Kanon listen? - Tak
