Søgning på: danskere i verden. Resultater: 18601 til 18620 af 47039
-
Hjælp
ForumindlægHej Er der nogen der har læst bogen "Terrorist" af John Updike... det er lige meget om det er på dansk eller engelsk. -
SSO
ForumindlægHejEr der nogen der ved hvor meget man skal bruger af sek.litt. til ens SSO i dansk? -
Sygeeksamen
ForumindlægHejVar der nogen oppe til sygeeksamen dansk skriftlig 2003? Hvis, ved I så, hvad emnerne var? -
STIl
ForumindlægHejsa, er det nogen som kan rette en dansk kronik, det ville være til en stor hjælpe :-) -
Finansielle sektor
ForumindlægHej .. :) Er der nogle der kan fortælle hvad den finansielle sektor består af og hvad dens rolle er i det danske samfund? -
New York
ForumindlægHej... Er der nogen der ved om man skal søge visum når man er dansk-statsborger og hvis man skal til New York. -
Kernekraftværk!!!!
ForumindlægHjææææææææælp... er der nogen der har en opgave liggende om et kernkraftværk eller bare nogle noter på DANSK!!!!Meget vigtigt... hjæælp.. snøft -
citat.... hvad betydder det?
Forumindlæg"Hvad vi for intet fik" hedder en dansk prædikensamling. Men hvad betydder det? -
a question...!?
ForumindlægJeg har afleveret min dansk'-stil, og skal nu skrive en fristil i engelsk. Aner ikke hvad jeg skal skrive om, men har tænkt mig at bruge den danske-stil, og skrive det om fra dansk til engelsk. Men ved ikke om det kan kaldes for "at snyde", hvis jeg skriver min gamle stilen, som er ... -
Oversættelse af ordsprog!
ForumindlægHi...!Har brug for hjælp til oversættelse af det gode gamle danske ordsprog:Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af...!På forhånd tak!! -
translate
Forumindlæghej..Er der nogen der kan/vil rette min oversættelsen. Den er oversættede fra engelsk til dansk. TAK -
Forberedelse til terminsprøver
ForumindlægEr der gode hjemmesider hvor jeg kan forberede og øve mig til dansk, engelsk og tysk ?????? -
rette stil?
ForumindlægHej nogen der har tid til rette min dansk stil på 2 (1/2) side ? -
enkle spørgesmål
Forumindlæghvorfor er der kalk i dansk undergrund (jeg hved godt hvorfor man kan ikke finde en forklaring ) -
indsættelse
Forumindlæghej.. hvor finder jeg Obamas indsættelses tale på dansk ?? mvh rixer -
Tyske Hjemmesider .
ForumindlægHej, kender i nogle danske sider, hvor man kan lave tyske opgaver? -
Induktiv/deduktiv i humaniora?
ForumindlægHej Gør man brug af begreberne: induktiv/deduktiv når det gælder humaniora, fx. dansk? -
Tak Studieportalen....
ForumindlægTusind tak.. Takket være jer, har jeg fået 10 i dansk!! er megeeet glad!! -
HJÆLP!
ForumindlægHvilke forureningskilder er med til at forurene det danske vand?! Jeg har virkelig brug for hjælp her. -
Fremgangsmåde til at rette stil?
ForumindlægNogle der kan fortælle mig en god fremgangsmåde at rette mine dansk stil??
