Engelsk

Side 2 - Rettelse af engelsk stil! Det vil betyde alt for mig, da jeg skal aflevere imorgen :)

Brugbart svar (0)

Svar #21
19. april 2014 af Stygotius

Mobbi1999 (med det charmerende navn) er da velkommen til at forsvare denne luddovne lille fidusmager til Romansa, der tror hun kan vente med at komme til aftenen før en afleveringsfrist og uden  hæmninger forlange at andre skal smide hvad de har i hænderne for at  redde hende og gennemse, rette og kommentere en tekst på intet mindre end 741 ord     -ganske gratis.

At hendes sprog så stempler hende selv, er (måske) en helt anden sag

Det er virkelig seriøst skolearbejde hun præsterer.

Der er jo nogle der har misforstået hvad Studieportalen er til for.


Brugbart svar (0)

Svar #22
19. april 2014 af Mobbi1999 (Slettet)


The novel is written by Maile Meloy. The main character in the novel is Sam Turner. Sam just turned fifteen years. The story is written as if it was in the past, as we can see in the text, which is seen in the first sentence“. The summer she turned fifteen”. Sam and her father lives together in Montana and every summer they take a four-day float trip down the river, which is in the text “[…]It was a four day float trip, or five if you dawdled, or three if her father had to get back to work” . Sam’s mother is dead, but the text does not say how or when. Sam goes to a boarding school and in the fall she is a sophomore, but she is seriously doubt about this, and she doesn’t know if she would go there. It was her father’s idea, and she hasn’t accepted yet, which indicates that she feels compassion for her father and she will not leave him alone. Sam is a shy girl, because when Layton compliments her teeth she gets suspicious from the praise, which is in the text “You have perfect teeth,” he said “Did you have braces?” Sam is not very confident about herself, and she does not believe it when Layton compliment her. Layton gives her attention, and she has never experienced something like this before. Sam gets more and more self-confidence throughout the process, this seen in the text, when Sam shoot with the gun and finds out that she is very good at it. Sam respect her father, which is several times in the text for example when she is not sure if her father would like her to shoot with the gun. Sam’s father had guns, but he hadn’t been hunting since her mother died. There is also a moment in the text where Sam’s father leave Sam and Layton while they sitting around the bonfire. 

Kunne kun rette halvdelen, fordi min mus er blevet ødelagt.

Nå. Det jeg har gjort er at markere de sætninger/fejl som er forkerte. Også kan du ved at læse dem igennem nogle gange spotte fejlene. De vil jeg forsikrer dig om at du kan :D

Som jeg sagde så husk lige at tage et smut forbi videon "Engelsk komma", da jeg ikke har rettet dem.

Det er ikke alle fejl jeg har rettet. Da de ville ænde din stil.

Ps: Er Sam et pige navn?


Svar #23
19. april 2014 af Romansa

Okay mange tak! Ja Sam er en forkortelse af Samantha
Skal nok lige tjekke videoen ud
Tak og fortsat god aften :-))

Brugbart svar (0)

Svar #24
19. april 2014 af Mobbi1999 (Slettet)

Stygotius. Det er ikke første gang du har opført dig så rådent.

https://www.studieportalen.dk/forums/Thread.aspx?id=1191330

Lad nu være med at opfører dig som en dommer.

Hvilke kvalifikationer har du??? - Er du 9 år? Som der står på din profil?


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: Rettelse af engelsk stil! Det vil betyde alt for mig, da jeg skal aflevere imorgen :)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.