Projektopgaven (9. kl.)

Nogle der har lyst til at kigge min projekt opgave igennem?

25. maj 2014 af Molte23 (Slettet)

Hej jeg skal fremlægge i morgen og mangler lige at få en til at kigge på den nogen der kunne tænke sig at hjælpe? Jeg sender problemformulering, powerpoint og hvad vi skal sige og så kan du evt. sige om det passer sammen og at ikke jeg er hoppet af sporet, jeg mangler ikke hjælp til grammatisk retining.

Tusind tak på forhånd


Svar #1
25. maj 2014 af Molte23 (Slettet)

Tekst

Vedhæftet fil:JP projekt.docx

Svar #2
25. maj 2014 af Molte23 (Slettet)

Problemformulering


Svar #3
25. maj 2014 af Molte23 (Slettet)

               Problemformulering 

Navn(e) og klasse:

.................

Overemne:

2. Verdenskrig

Delemne:

Modstandsbevægelsen 

Sådan ser jeg/vi sammenhængen mellem delemne og overemne: Modstandsbevægelser havde stort betydning i forhold til 2. Verdenskrig. Der var mange modstandsbevægelser i 2. Verdenskrig både store som små. De var med til at sætte en stopper for krigen.

Jeg/vi vil inddrage følgende fag:

Dansk – Det kommer med når vi analyserer og skriver teksten omkring vores delemne som er modstandbevægelser.

 Engelsk – Engelsk får vi med når vi analyserer engelske modstandbevægelser som samarbejdede med danske modstandbevægelser.

 Historie – Historie får vi med under hele forløbet. 

Problemformulering: 

under 2. verdenskrig opstod der mange modstandsbevægelser på trods af regeringens samarbejdspolitik, derfor vil vi gerne undersøge:  

Hvilken betydning havde modstandsbevægelsen under 2. verdenskrig?

Hvilke holdninger havde modstandsbevægelsen kontra regeringen?

Hvad med i dag? 

Lære underskrift: ____________________________________

______________                                                  ______________                                                 _____________                                                                                              &                                                         


Svar #4
25. maj 2014 af Molte23 (Slettet)

Powerpoint


Svar #5
25. maj 2014 af Molte23 (Slettet)

Powerpoint modstand

Kan jeg ikke ligge powerpoint op?


Skriv et svar til: Nogle der har lyst til at kigge min projekt opgave igennem?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.