Tysk

Hjælp til Tysk!

18. oktober 2014 af katten123456 - Niveau: 8. klasse

hej 

jeg skal skrive en tekst om mig selv som jeg skal læse højt for min klasse. jeg har skrevet det på dansk, men jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal ovesætte det til tysk! ( jeg har prøvet men det lyder ikke rigtigt)

jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig 

her er teksten (undskyld hvis der er stavefejl)

Hvis vi skal helt ned til grundkernen så er jeg halv Inder og halv Srilankaner. Min far og mor flyttede til Danmark pga. at der var krig i Sri Lanka. De fik så min storebror bagefter mig og så min lillebror. Min storebror hedder ..... Han er 18 år gammel og går på gymnasiet. Min lillebror hedder ..... Han er 12 år gammel og går på ..... I min familie betyder musik rigtig meget. Min Farfar var en lokal sanger, og min mor var Sang – og Musiklære engang. Hun spillede et Indisk instrument kaldt vina. Da jeg var 7 år gammel spillede jeg violin, et par år efter begyndte jeg til fløjte. Og nu spiller jeg guitar. At rejse er noget vi også holder meget af. Vi elsker at prøve nye ting og opleve nye kulturer, og så er det jo også bare hyggeligt at rejse med famillien. Skal jeg være helt ærgerlig er jeg også en rigtig doven person. Jeg elsker at sove og bare i det hele taget ligge og slappe af. 


Skriv et svar til: Hjælp til Tysk!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.