Andre fag

regninger

15. november 2014 af thomaslarsen90Arocketmailcom (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hvis en sender en regning, som ikke er retfærdig, og man nægter at betale.. hvad sker der så ?


Svar #1
15. november 2014 af thomaslarsen90Arocketmailcom (Slettet)

Han påstår at alle på vejen har givet samstykke på noget, som jeg og andre, faktisk slet ikke har givet samstykke til. Han har ikke engang min underskrift eller en mundtlig samstykke.. Overtræder han så ikke loven?


Brugbart svar (0)

Svar #2
15. november 2014 af LeonhardEuler

Hvem er "en" og hvilken form for regning har denne "en" sendt til dig?


Brugbart svar (0)

Svar #3
15. november 2014 af hesch (Slettet)

#0:  Du skriver, at regningen er "uretfærdig", hvilket jeg så opfatter som at du godt vil betale en del af regningen, men ikke det fulde beløb.

Du bør så betale det beløb, som du mener er retfærdigt, med en vedhæftet forklaring på dette beløb.

Afvent herefter det forventelige efterspil. Imødekom kravet delvist, og vis lidt god vilje.

Jeg fornemmer at denne "en" kunne være bestyrelsesformanden for grundejerforeningen. Du bør så være OBS på grundejerforeningens vedtægter og referater af grundejerforeningsmøder.


Svar #4
16. november 2014 af thomaslarsen90Arocketmailcom (Slettet)

Jeg vil ikke betale noget som helst - det er ikke rimeligt. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
16. november 2014 af hesch (Slettet)

#4:  Tilbage til dit spørgsmål i #0:

Du bliver muligvis stævnet ved fogedretten.  Det afhænger af, hvem "een" er.


Skriv et svar til: regninger

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.