Privatlærer

Ph.d.-studerende tilbyder lektiehjælp i jura

15. december 2014 af joren (Slettet)

Jeg er ph.d.-studerende i jura og kan hjælpe med lektiehjælp i jura - alle fag. Kontakt mig for mere information.

Hilsen Jøren Ullits Olai Nielsen


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. marts 2015 af dobbi (Slettet)

Hej

Jeg vil høre om du stadig tilbyder lektiehjælp i jura. Jeg skal op i den store formueret til sommer på AU. og har rigtig meget brug for hjælp til faget. Hvad tager du for det og hvordan vil det foregå - har brug for alt fra opgaveskrivning til at forstå og bruge pensum.

Hilsen

Cecilia Lindahl


Svar #2
06. marts 2015 af joren (Slettet)

Jeg kan hjælpe med alt fra forståelse af pensum, struktur på opgaveskrivning, organisering at noteapparattet osv. Fremsend læseplan, pensum og ældre opgave inkl. vejledning, så kan jeg vurdere omfanget. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
27. oktober 2015 af Johnjutland (Slettet)

Hej Jøren. Har du en mail man kan kontakte dig på?


Svar #4
27. oktober 2015 af joren (Slettet)

Send mig din mail og jeg kontakter dig.


Brugbart svar (0)

Svar #5
22. marts 2016 af Maham88 (Slettet)

Hej jeg søger hjælp i jura være veligst sød at kontakte mig hurtigt som muligt på
[email protected]

Brugbart svar (0)

Svar #6
06. august 2016 af nurgul1 (Slettet)

Hej søger hjælp til Jura, mod betaling. Ring venligst på 22 72 27 05. Det haster!!


Brugbart svar (0)

Svar #7
01. oktober 2016 af MSan (Slettet)

Kære Jøren,

Jeg søger lektiehjælp til blive klar til eksamen i Juridisk metode og fam arveret- Det er at kunne lærer at besvarer opgaver rigtig og anvende metoden korrekt. Kunne du evt kontakte mig på 40113416, hvis du stadigvæk tilbyder lektie hjælp. Gode Hilsner


Brugbart svar (0)

Svar #8
14. oktober 2016 af Celinemmi (Slettet)

Hej Jørgen.
Jeg skal skrive en afløsningsopgave i EU ret angående kommissionens beslutning om ulovlig statsstøtte i sagen om Apple/Ireland. Er det noget du kan hjælpe mig med? Du kan evt kontakte mig på 60156915. DET HASTER.
Mvh
Celine

Brugbart svar (0)

Svar #9
01. november 2016 af Stygotius

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #10
08. februar 2018 af brugernavn00

Hej Jøren.

Er du fortsat aktiv som privatlærer i jura? Jeg har brug for hjælp til grundlæggende arbejdsret.


Brugbart svar (0)

Svar #11
11. december 2019 af sarazid

Er du aktiv ?

Brugbart svar (0)

Svar #12
11. december 2019 af Stygotius

Slettet

Skriv et svar til: Ph.d.-studerende tilbyder lektiehjælp i jura

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.