Engelsk

Side 3 - LEKTIEHJÆLP - ENGELSK - PIGE

Brugbart svar (0)

Svar #41
04. januar 2015 af Stygotius

Når (hvis) du engang blive voksen, vil du (måske) nok kunne kende forskel på en sprogfejl og en tastefejl.

At du ikke kan formulere dig på dansk, er en helt anden sag og burde for længst være overstået når man er 23 år..


Brugbart svar (0)

Svar #42
04. januar 2015 af brazar (Slettet)

Det danske i #22 er stadig noget værre noget. Du er tørstig efter, at rette folks fejl. Om det er sprogfejl eller tastefejl, fejl er fejl. Det kan du næppe undslippe. Jeg regnede heller ikke at du ville indrømme dine fejl, selvom de tydeligt er. Du er kun ivrig efter, at rette folk men når folk retter dit skriftlige dansk, vil du hurtigt prøve, at snakke om noget andet.

Ud fra dine tidligere indlæg kan jeg kun karaktisere dig som værende arrogant. Denne egenskab vil kun nedgradere dig yderligere end du er.

Muligvis har du brug for en psykolog. En stakkel du er.


Brugbart svar (0)

Svar #43
04. januar 2015 af Stygotius

Pil af, grønært.

Dit sprog og din tegnsætning i dette indlæg (#42) bekræfter blot endnu en gang  hvor håbløs du er til at skrive almindeligt dansk. Du kender ikke betydningen af almindelige ord, og dine kommaer er vanvittige.


Brugbart svar (0)

Svar #44
04. januar 2015 af brazar (Slettet)

''Pil af, grønært.'' Sandelig er du en stakkel -har brug for psykolog hjælp.

Det beviser endnu engang hvor arrogant og højhælet du egentlig er.

Du sidder og påstår nogle ting som du ren faktisk ikke dokumenterer for. Har du ikke lært i folkeskolen, at dokumentere for dine arrogante påstande? Så var du alligevel ikke så klog hva? 

Sjovt: ''ti-hi''

#22

''harr'' åbenbart gabede du mens du sagde ''har''.


Brugbart svar (0)

Svar #45
04. januar 2015 af Stygotius

Det kan sagtens dokumenteres:

#38

Efter jeg har læst alle svarene har jeg indset, at selv disse, der hævder deres viden omkring??? det korrekte danske skriftlige sprog???, selv disse slipper ikke for fejl, som nævnt i #37. #0 Lyt til #21. Det ser ud til: kun denne såkaldte WilliamSidis er ......???.

# 42

Det danske i #22 er stadig noget værre noget. Du er tørstig efter, at rette folks fejl???. Om det er sprogfejl eller tastefejl???, fejl er fejl. Det kan du næppe undslippe???. Jeg regnede heller ikke med at du ville indrømme dine fejl, selvom de tydeligt er???. Du er kun ivrig efter(,) at rette folk,  men når folk retter dit skriftlige dansk, vil du hurtigt prøve(,) at snakke om noget andet.

Ud fra dine tidligere indlæg kan jeg kun karaktisere??? dig som værende??? arrogant. Denne egenskab vil kun nedgradere dig yderligere end du er???.

# 44

Det beviser endnu engang hvor arrogant og højhælet??? du egentlig er.


Brugbart svar (0)

Svar #46
04. januar 2015 af Heptan

Typisk engelskforum.

I kemiforum retter vi hele tiden på hinanden, men der bliver vi ikke sure, tværtimod. :)

(Det hjælper også at være lidt høflig når man retter på andre.)


Brugbart svar (0)

Svar #47
04. januar 2015 af brazar (Slettet)

#38

Ingen fejl

#42

Metaforisk ment

#44

metaforisk ment

#45

Sig mig har du aldrig lært at der er noget, der hedder metaforisk udtryk?

Jeg forstår slet ikke hvordan SP kan lade denne arrogante person gå rundt og sprede sin gift bland de rolige brugere. Jeg kræver at din bruger bliver omgående slettet, inden du yderligere spreder din gift i SP.

#46

''(Det hjælper også at være lidt høflig når man retter på andre.)''. For ikke, at nævne denne arrogante Stygotius. Som besidder denne grimme egenskab. Der gentageligt træder på brugernes tæer (håber ikke han tæller dette udtryk for fejl, for han har ikke lært noget om metaforisk udtryk)


Brugbart svar (0)

Svar #48
05. januar 2015 af Stygotius

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #49
05. januar 2015 af brazar (Slettet)

#48

Få dig en privat psykolog også kan jeg love dig at selv psykologen ikke vil tåle din (lige ud sagt, og for at bruge din talemåde) pis.


Brugbart svar (0)

Svar #50
05. januar 2015 af brazar (Slettet)

#48

Køb dig en dansk ordbog og en dansk grammatik.

Jeg stopper nu. Jeg gider ikke mundhugges med en, der skriver chimpansesprog og som intet forstår..

Hovsa var der nogen, der nævnte noget med kommafejl?


Brugbart svar (2)

Svar #51
05. januar 2015 af anonym000

Hvem mon kaster den sidste snebold inden frikvarteret slutter ?

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #52
05. januar 2015 af rakijovic

#50,

Komma før en ledsætning har siden 2003 været frivilligt, omend DSN fraråder det (ja, endnu et rygradsløst og inkonsekvent forsøg fra DSN's side på at muge ud i den danske kommastald), men eftersom landets dansklærerstab er uduelig og krampagtigt holder fast i hvad den selv lærte i 1950'erne, er der blandt eleverne ikke en kæft der kender til 2003-sættet.

(dog skal der komma efter 'hovsa' ...)

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (0)

Svar #53
05. januar 2015 af Moderatoren


Forrige 1 2 3 Næste

Tråden er låst for yderligere indlæg.