Andre fag

hotmail.dk

17. januar 2015 af aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej allesammen, har lige et spørgsmål:

Hvis man lader være med at bruge sin hotmail-konto i 30 dage, sletter den så automatisk, og er det så ikke længere muligt at sende mails til adressen mere?

På forhånd mange tak for hjælpen!!!


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. januar 2015 af Casabonn (Slettet)

Hvis du ikke bruger den i 30 dage, altså vil du være inaktiv, men du har stadig mulighed for at aktivere din bruger igen. Dog skal det nævnes at alle emails, mapper etc. vil blive slettet. Så hvis du ved at du ikke kommer til at bruge din hotmail i over 30 dage, skal du gemme dine emails på forhånd.


Svar #2
17. januar 2015 af aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Slettet)

Ja okay, tak, men er det så muligt at få lavet en ny hotmail-adresse?


Brugbart svar (0)

Svar #3
17. januar 2015 af Casabonn (Slettet)

Ja, selvfølgelig. Du skal bare oprette en ny konti ;-)


Svar #4
17. januar 2015 af aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Slettet)

ok :) så kan man altså ikke sende mails til den gamle på nogen måde?


Brugbart svar (0)

Svar #5
17. januar 2015 af Casabonn (Slettet)

Ikke hvis den er inaktiv - medmindre du så genaktiverer den igen.

/David


Svar #6
17. januar 2015 af aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Slettet)

ok, men kan man genaktivere den, når man har oprettet en ny hotmail adresse?


Brugbart svar (0)

Svar #7
17. januar 2015 af Casabonn (Slettet)

Det burde ikke være noget problem, da du ikke bruger samme email adresse?

/David


Svar #8
17. januar 2015 af aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Slettet)

ok, så har jeg lige et spørgsmål omkring Wikipedia,

Hvis man har oprettet en bruger, som ikke kan slettes, kan man så deaktivere den hotmail man har, så de ikke kan sende beskeder til en mere. Og i så fald, kan almindelige mennesker se på Wikipedia hvem der har lavet en artikel, eller rettere hvilken email-adresse den kommer fra, og så opspore, hvilken person der har lavet den?

Og hvordan sletter man sin historik på Wikipedia, altså sletter alle de artikler man har oprettet. Jeg prøvede nemlig at slette en artikel, men så dukkede den op under min historik, og jeg kunne igen gå ind og se hvad det var jeg havde slettet, er det muligt at slette HELE historikken?, så man ikke kan se hvilke artikler mna har skrevet?


Brugbart svar (0)

Svar #9
17. januar 2015 af Casabonn (Slettet)

Du kan evt. slå notifikationerne fra på Wikipedia - du må ikke hænge mig op på det - men man burde kunne slå notifikationerne fra derinde. ELLERS som du selv siger, deaktiver eller slet din hotmail som du bruger til din Wiki bruger, så er dette problem løst.

Nej, folk, der læser Wiki kan ikke se, hvem der har skrevet eller lavet en artikel. Det er anonymt medmindre du har givet informationer ud.

Aner ikke, hvordan man sletter historisk. Har ikke selv en Wiki-bruger, så der kan jeg ikke hjælpe dig. Sorry.

/David


Svar #10
17. januar 2015 af aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Slettet)

ok, tak for hjælpen David, det var til virkelig stor hjælp :-D, men tror du der er andre gymnasieelever lige som mig, der har en Wiki-bruger, de måske er kede af at have, er dt et normalt, at gymnasielever udforsker wiki, og kommer til at oprette en bruger, som de fortryder meget, og du tror ikke gymnasiet kan opdage at man har en bruger?


Brugbart svar (0)

Svar #11
17. januar 2015 af Casabonn (Slettet)

No problem. Jeg vil ikke bekymre så meget omkring det, hvis jeg var dig. Wikipedea er et anonymtsted, hvor folk kan bidrage med forskellige ting - dog kan man fremhæve sig selv, så folk kan se, at det er dig, der har rettet eller skrevet artiklen. Også er der nogle, der læser dem igennem før de bliver offentligtgjort. Hvis det skulle ske, at lærerne på din skole finder ud af, at du har haft en bruger på Wiki, så fortæl dem sandheden og hvad du brugte brugeren til. Det kommer du længst med.
Hvis det er snyd du er bare for at blive snubbet i, burde du ikke være bekymret.

/David


Svar #12
17. januar 2015 af aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Slettet)

shit, så andre på Wikipedia kan se at det er lige præcis mig der har oprettet den artikel, og hvordan skulle skolen kunne finde ud af det, tror du der er andre der har det lige som mig, fuck..... ved dem på Wikipedia, hvad mit navn er, selvom jeg TROR jeg ikke har oplyst det nogle steder. tror du de smider mig ud, fordi jeg har en bruger på Wiki, er der virkelig ikke noget man kan gøre for at slette den, de sagde inde på hjemmesiden, at brugernavnet bliver stemplet, og de kan sende mig mails, hvor der står mit navn, så de må kende mit navn :o, ved ik' hvad jeg skal gøre? fuck


Brugbart svar (0)

Svar #13
17. januar 2015 af Casabonn (Slettet)

Tjek din indbakke.

/David


Svar #14
17. januar 2015 af aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Slettet)

ja, mit navn står i de emails jeg får fra dem, så de må kende mit navn, dammit, hvad sker der hvis gymnaiet opdager det? smider de en ud?


Brugbart svar (0)

Svar #15
17. januar 2015 af Casabonn (Slettet)

Jeg mente nu tjek din indbakke herinde


Svar #16
17. januar 2015 af aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Slettet)

Er du der?


Skriv et svar til: hotmail.dk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.