Tysk

Side 2 - Kigge tysk igennem

Brugbart svar (0)

Svar #21
25. januar 2015 af Stygotius

Det ville jo betyde at jeg skulle skrive det hele om.


Svar #22
25. januar 2015 af Grenådrengen

Er det umuligt at forstå "handlingen" i det?


Brugbart svar (0)

Svar #23
25. januar 2015 af Stygotius

Hvis man har en mneget stor velvilje og en stor gætteevne, kan man godt gætte sig til noget af det, men bestemt ikke det hele.

Et eksempel som "mit KIndern nicht gegen ihre Eltern und protestieren wie dass es nicht in Dänemark für eine Weile geschehen" er rent kaos, som absolut ingen mening giver.


Svar #24
25. januar 2015 af Grenådrengen

Haha. Opgaven gik ud på at at sammenligne den tyske ungdom med den danske ud fra en tekst.

Kan forstå at, der ikke rigtigt er noget at gøre. Må bare håbe på det bedste ;)

Mange tak for at give det forsøg, med tanke på mine tysk evner!

God aften


Brugbart svar (0)

Svar #25
25. januar 2015 af Stygotius

Jo, der er bestemt noget at gøre, -nemlig at arbejde med tysk systematisk.


Brugbart svar (0)

Svar #26
26. januar 2016 af duborgskolen (Slettet)

"Die dänischen und die deutschen Jugendlichen sind sich sehr ähnlich. Dies ist wahrscheinlich darauf zurückzuführen, dass es sich bei beiden Ländern um Teile der westlichen Welt handelt. Müsste ich einen Unterschied bestimmen, würde ich sagen, dass die dänische Jugend ziemlich faul ist, die deutsche Jugend hingegen nicht. Allerdings glaube ich, dass die Rate der Schulabbrecher in Dänemark nicht so hoch ist wie in Deutschland. Dennoch scheinen die deutschen Jugendlichen reifer zu sein als die Dänen." - Her er den første del omskrevet

"Und ich würde sagen, dass dies, was in Deutschland passiert sind, mit KIndern nicht gegen ihre ELtern und protestieren, wie, dass es nicht in Dänemark für eine Weile geschehen, wir sind in der Regel auf diese Art von Dingen langsam, wegen unserer versteckt Konservatismus" - Den her giver desværre slet ikke mening

Og så siger du, at danskerne er kloger, men alligevel dovn fordi de ser for meget TV/PC? det er virklig svært at rette i den fordi man næsten ikke kan forstå hvad det er du mener


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: Kigge tysk igennem

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.