IT

Side 2 - Hvilken computer skal jeg vælge?

Brugbart svar (0)

Svar #21
03. februar 2015 af htxstudenten (Slettet)

At du ikke vil diskutere mere, viser blot at din påstand, som du kom med fra starten, ikke engang var gyldig. 


Brugbart svar (0)

Svar #22
03. februar 2015 af Stats

Klokken er snart 23:30... Jeg skal i skole igen i morgen.

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (1)

Svar #23
04. februar 2015 af MaibritG

Hvis vi tager afsæt i den præsenterede ligning her i tråden:

[Råstoffer] → værdiskabelse → [produkter] → værdiskabelse → [service] → værdiskabelse → [oplevelse]

Her er det måske på sin plads at pointere at værdiskabelsen hos kunde-segmentet netop er subjektiv. Derfor er det muligt, at Apple ikke er noget for dig, Smatty, men det betyder ikke, at det for andre (inkl. HTXstudenten og undertegnede) ligeledes gør sig gældende.


Til trådstarter:
MacBooks er generelt set gode studiecomputere, der dels ikke er så stikkontakt-afhængige som andre mærker er og dels spiller Apples øvrige produkter (iPad, iPod og iPhone) fantastisk sammen. Desuden burde du kunne få en studielicens, så Office ikke koster dig 1000 kroner. Jeg har i hvert fald aldrig fortrudt, at jeg skiftede til Mac (og købte en iPhone og en iPad) pga. styresystemets stabilitet og produkternes muligheder. 

Umiddelbart er en MacBook dog uden for dit budget, og derfor vil jeg anbefale dig at kigge på Samsung, som Smatty også nævner, eller Lenovo (gå minimum efter en Intel Core i3-processer). 

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #24
06. februar 2015 af Camolla117 (Slettet)

Okay, tak! ;)


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: Hvilken computer skal jeg vælge?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.