Engelsk

Martin Luther Kings kommunikations metode??

26. marts 2015 af NaNoTecs - Niveau: A-niveau

Hvilke muligheder og begrænsninger er der i Martin Luther Kings Kommunikations metode? Non-violence. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
26. marts 2015 af UG124 (Slettet)

Jeg vil gerne læse den, når du engang bliver færdig. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
26. marts 2015 af UG124 (Slettet)

Desuden er det ikke nødvendigt, at dobbeltpostere: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1588117


Svar #3
26. marts 2015 af NaNoTecs

Jo, da jeg ikke fik nogen svar. Og jeg skal aflevere klokken 8 i morgen tidlig. Så er rimlig desperat efter input til min opgave. Det er heller ikke at dobbeltposte når du ligger den ind under 2 forskellige kategorier.


Brugbart svar (0)

Svar #4
26. marts 2015 af UG124 (Slettet)

#3

Jo, fordi det omhandler samme spørgsmål.


Brugbart svar (0)

Svar #5
26. marts 2015 af UG124 (Slettet)

#3

Hvis du skal aflevere klokken 8 i morgen tidlig, var det så ikke en bedre idé at starte i bedre tid med opgaver næste gang?


Svar #6
26. marts 2015 af NaNoTecs

Jeg er jo færdig med den. Jeg mangler bare at den sidste del her. Har skrevet noget, men for at gøre det så kreativt som muligt vil jeg gerne have input fra andre. Men hvis du ikke har noget input kan jeg ikke se meningen i at du kommenterer så meget på mit opslag :)


Brugbart svar (0)

Svar #7
26. marts 2015 af UG124 (Slettet)

Du kan prøve at læse nogle af de tekster øverst i højre hjørne, under "Studieportalen anbefaler: ..", omhandlende King.


Brugbart svar (0)

Svar #8
26. marts 2015 af Stygotius

Du mener måske "kommunikationsmetode" ??


Brugbart svar (0)

Svar #9
26. marts 2015 af Stygotius

#6

På dansk kommenterer man ikke på noget. Man kommenterer noget.


Brugbart svar (0)

Svar #10
26. marts 2015 af Stygotius

NaNoTecs skal nok i det taget have et kursus i begynderdansk.


Svar #11
26. marts 2015 af NaNoTecs

Selve mit emne er kommunikation og jeg har valgt at se på hvilken rolle kommunikationen spillede for Kings kamp for rettigheder.

Det jeg mener er at jeg vil se hvilke begrænsninger og muligheder som Kings fredelighedsbuskab fremstillede.

Hvilke muligheder skabte det at king var tilhænger af non-violence og omvendt hvilke begrænsninger skabte det.

Hvis det var uddybende nok? :)


Brugbart svar (0)

Svar #12
28. marts 2015 af missfufo (Slettet)

NaNoTecs kunne du måske sende din opgave til mig? skal selv i gang med en opgave der omhandler dette emne, så det ville være en stor fordel at se hvad du har skrevet :)


Skriv et svar til: Martin Luther Kings kommunikations metode??

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.