Tysk

Please HJÆLP ! oversætning af tysk sætninger

31. marts 2015 af mia0408 (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej Ville høre om der ikke var nogen flinke mennesker der vil hjælpe mig med en oversættelse? det ville tage mig flere timer at lave og er i forvejen mega stresset, så hvis der er nogen der bare har styr på sit tysk ville jeg være meget taknemmelig for hjælpen ..

Mvh Mia ;)

Troy har foreslået, at gruppen skal stikke af. Gruppen er begejstret, men tykke Felix vil kun med, hvis han må tage en rygsæk med slik med. Turen skal gå til München, for de er mænd og vil ud at opleve livet og millionbyen med dens kvinder. Kl. 18.15 forlader de kostskolen for at nå den sidste bus i landsbyen. Med bussen vil de køre til Rosenheim og derfra tage toget til München. Endnu ved de ikke, hvor de skal overnatte.


Brugbart svar (0)

Svar #1
31. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

Hvor er din egen oversættelse? Du lærer ikke noget ved at lade andre lave dine lektier for dig.


Svar #2
01. april 2015 af mia0408 (Slettet)

og jeg lærer heller ikke noget hvis jeg går ned med stress ? har lavet næsten alt af raporten undtagen denne oversættelse og et par opgaver jeg sidder og laver nu .. er bare under tidspres så ville høre om der ikke var nogle venlige mennesker derude


Brugbart svar (0)

Svar #3
01. april 2015 af Andersen11 (Slettet)

#2

Det har ikke noget med venlighed at gøre, men med at du selv skal lave dine opgaver. Derefter kan du så stille konkrete spørgsmål til steder i teksten, hvor du måtte have problemer.


Brugbart svar (0)

Svar #4
01. april 2015 af Stygotius

Du har stadig 5 dage tilbage af påskeferien.


Svar #5
01. april 2015 af mia0408 (Slettet)

lige meget .. har selv lavet det nu, men med en for sen aflevering .. nej havde ikke resten af påsken da det er et flex fag


Brugbart svar (0)

Svar #6
01. april 2015 af Andersen11 (Slettet)

#5

Så bør du jo nok starte tidligere næste gang.


Skriv et svar til: Please HJÆLP ! oversætning af tysk sætninger

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.