Andre fag

Idéer til udklædning til 9. klasses sidste skoledag

23. maj 2015 af DidierJohnsen - Niveau: 9. klasse

Hej. Ved godt, at det ikke har noget som helst med lektiehjælp og lignende at gøre, kunne jeg forestille mig at finde mest hjælp herinde fra. Jeg skal om en uge til at sige farvel til folkeskolen, hvor vi traditionen tro tager et sjovt kostume på og karameller under armen, så det kan blive en festlig afslutning. Er bare helt tom for idéer med hensyn til kostumer. Jeg skal op på scenen og danse "Just Dance" spillet, så et kostume, der fanger de andre elevers opmærksomhed (0.-8. klasse), kunne godt bruges. 
Håber I kan hjælpe :)
Mvh


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. maj 2015 af tsi87 (Slettet)

Måske har du en lokal spøg og skæmt butik du kan tage ned i og få nogle ideer. Der kører f.eks. nogle reklamer i tv lige nu for noget der hedder billigbilly.dk, som lidt ser ud til at være det sted man tager hen og finder sine kosutmer, hvis man f.eks. skal til Ålborg Karneval. Hvis du bor tæt på en af deres butikker, kunne du jo starte der.

Alternativt må du jo have gang fantasien og klæde dig ud brusekabine, karttofel eller noget andet helt underligt ;-)


Brugbart svar (0)

Svar #2
03. juni 2015 af sophieella (Slettet)

Jeg har netop hjulpet min lillesøster med at findes hendes kostume. Et mega sejt jagtsæt med jagtstøvler herfra http://www.vildmarks.dk/produkter/8-jagttoej-amp-jagtsaet/ Jakken, som er i camouflage-farver, er rigtig sej til hende og en hun helt sikkert kommer til at bruge i hverdagen efterfølgende. Så man kan også tænke i alternative metoder i stedet for at købe et eller andet dyrt kostume, som man kun kan bruge den ene gang:-) 

Håber du får en rigtig god sidste skoledag


Svar #3
03. juni 2015 af DidierJohnsen

#2

Jeg har netop hjulpet min lillesøster med at findes hendes kostume. Et mega sejt jagtsæt med jagtstøvler herfra http://www.vildmarks.dk/produkter/8-jagttoej-amp-jagtsaet/ Jakken, som er i camouflage-farver, er rigtig sej til hende og en hun helt sikkert kommer til at bruge i hverdagen efterfølgende. Så man kan også tænke i alternative metoder i stedet for at købe et eller andet dyrt kostume, som man kun kan bruge den ene gang:-) 

Håber du får en rigtig god sidste skoledag

Hej. Jeg har haft min sidste skoledag i fredags. Nåede at finde et par parykker og lidt af hvert. Ellers pænt af dig! :)


Skriv et svar til: Idéer til udklædning til 9. klasses sidste skoledag

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.