Spansk

Oversættelse af sætning til dansk - hvad betyder det??

10. juni 2015 af Sara2303 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej med Jer, 

kan en af jer oversætte dette sætning til dansk? Det er til min årsprøve, og jeg kan ikke få den til at give mening. Sammenhængen er en pige, der fortæller om hendes hverdag, og her tales der om en almen skoledag for hende.

''Cuando a medio día llego a mi casa, sobre las tres, porque el instituto está un poco lejos de mi casa, voy en coche por la mañana, pero normalmente vuelvo andando.''

- Er hun hjemme fra skole kl 15? eller ''cuando a medio día llego a mi casa'', betyder det, at hun tager hjem og spiser middagsmad? Okay er generelt helt lost i denne, håber nogen kan forklare hvad der lige foregår her!!

På forhånd tak


Svar #1
10. juni 2015 af Sara2303 (Slettet)

Her er teksten jeg spørger om hjælp til lige igen, hvis i heller ikke kan se den grundet en reklame der går amok og får hele layoutet til at gå i vasken:

''Cuando a medio día llego a mi casa, sobre las tres, porque el instituto está un poco lejos de mi casa, voy en coche por la mañana, pero normalmente vuelvo andando.''


Brugbart svar (0)

Svar #2
10. juni 2015 af jbmm

Se din indbakke.


Skriv et svar til: Oversættelse af sætning til dansk - hvad betyder det??

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.