Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Utilfreds bedømmelse af min SRP - 02.02.2016

02. februar 2016 af ordetwhyordet (Slettet)

Hej

Jeg har et stort problem.

Jeg er utilfreds med min karakter.

Er der nogen som gerne vil være sød at bedømme min SRP og fortælle mig, hvor meget min SRP vil ligge på i karaktermæssigt og give mig nogle kommentarer, før jeg overvejer at lave en klage til ministeret ???

Jeg fortæller ikke min karakter, før jeg hør en eller flere af jeres bedømmelser.

Jeg håber at høre fra jer, som lige gerne vil læse min opgave meget grundigt igenne.

Med venlig hilsen

Mehmet Tas


Brugbart svar (0)

Svar #1
03. februar 2016 af Stats

Jeg vil vurdere den til 7.

Samfundsfaget er på 4 sider.. (redegør)
Dansk er på 6 sider. (analyser)
Vurdering 5 sider. (vurder)
Konklusion 1 side.

Man plejer såmænd at sige, at analysen skal fylde mest. Du skal passe meget på, at bruge politiske kilder som grundmateriale. De er aldrig objektive. Hvis du har "nyt" stof med i vurderingen, så trækker det ned. Hvis du ikke får brugt redegørelsen på analysen, så trækker det igen ned.... Det bliver hurtigt til noget snik snak.. Eller så er alt andet fint, men jeg savner mere generelt at du anvender mere teori. :)

Ps. din analyse af Hassan er helt ad helveds til... Han er ikke aggressiv eller flabet. Han fremstiller det som en verden med kaos og frygt. Du mangler også at være mere præcis..

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #2
03. februar 2016 af ordetwhyordet (Slettet)

Vil du sige, at det er et lille 7, middel eller stort 7 ???

Er den tæt på 10 ???


Svar #3
03. februar 2016 af ordetwhyordet (Slettet)

Er de andre enige i, hvad ham, JohnForbesNash har skrevet ???

Jeg vil vurdere den til 7.

Samfundsfaget er på 4 sider.. (redegør)
Dansk er på 6 sider. (analyser)
Vurdering 5 sider. (vurder)
Konklusion 1 side.

Man plejer såmænd at sige, at analysen skal fylde mest. Du skal passe meget på, at bruge politiske kilder som grundmateriale. De er aldrig objektive. Hvis du har "nyt" stof med i vurderingen, så trækker det ned. Hvis du ikke får brugt redegørelsen på analysen, så trækker det igen ned.... Det bliver hurtigt til noget snik snak.. Eller så er alt andet fint, men jeg savner mere generelt at du anvender mere teori. :)

Ps. din analyse af Hassan er helt ad helveds til... Han er ikke aggressiv eller flabet. Han fremstiller det som en verden med kaos og frygt. Du mangler også at være mere præcis..

Er min analyse virkelig noget "helt ad helveds til..." ???


Det forstår jeg ikke !


Brugbart svar (0)

Svar #4
03. februar 2016 af Stats

Hvad fik du af karakter? - Karakter 7 (middel)

Aggressiv betyder jo, at personen er næsten voldig. Flabet er at man er kæk/drilsk og kan sammenlignes med humoren, sarkasme.. Nu har jeg jo ikke nær studeret den, men du kommer ikke dybt nok, ned i din srp.

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #5
03. februar 2016 af ordetwhyordet (Slettet)

Vil du sige, at diskussionen er god eller dårlig ???

Er den tættere på 7 eller 10 ???

Hvis du svarer på mine spørgsmål, så giver jeg et svar til dig.


Svar #6
03. februar 2016 af ordetwhyordet (Slettet)

Jeg har en venindes SRP.

Læs hendes opgave og sammenlign med min.

Det her er jeg virkelig gal over !


Brugbart svar (0)

Svar #7
03. februar 2016 af LilanKahn (Slettet)

Din venindes SRP er langt mere underbygende med citater end din.


Brugbart svar (0)

Svar #8
03. februar 2016 af Stats

Fik hun 10? :-)

Den er uddybende og mere teoretisk. Hendes analyse er god og konklusionen tilsværende. Hun er dog elendig til det med kildehenvisninger og hvordan de skrives.. Hun behøver nemlig ikke at lave reference til bogen hver gang at hun skifter side i bogen da læseren godt ved hvad der snakkes om. Og hjemmesiders url skrives kun i litteraturlisten og ikke som fodnote

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #9
03. februar 2016 af ordetwhyordet (Slettet)

Har du overhovedet læst hendes opgave ???

Det kan ikke tage under 30 minutter. 

Du har jo ikke læst hendes opgave meget grundigt igennem ???

Vil du sige 10 eller 12 for hendes opgave ???


Svar #10
03. februar 2016 af ordetwhyordet (Slettet)

Det er jo mine lærere som sagde, at jeg ikke skulle have mere teori og de sagde, at det var fint for mig, at jeg ikke skulle have så meget teori ????


Svar #11
04. februar 2016 af ordetwhyordet (Slettet)

Jeg håber, at nogen gerne vil læse min SRP og fortæl mig, hvad I synes om den.

Forhånd tak for hjælpen.


Svar #12
04. februar 2016 af ordetwhyordet (Slettet)

Jeg har en venindes opgave.

Er der nogen som gerne vil læse hendes SRP og fortæl mig, hvad I synes om hendes opgave og karaktermæssigt også ???


Skriv et svar til: Utilfreds bedømmelse af min SRP - 02.02.2016

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.