Spansk

Spansk aflevering - problemer med faste udtryk, relative pronominer efter præposition og andet?

29. marts 2016 af Doubtful (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej kære "spansk-grammatik-elskende" læser. Jeg har forsøgt mig frem med nogle faste udtryk i min aflevering (alle opslået i gyldendals online ordbog), men af ren og skær erfaring frygter jeg, at noget af det mangler sammenhæng. Det ville derfor være rigtig dejligt hvis nogle gad og kigge det grammatiske (og indhold hvis det lyster) igennem for, at se om jeg har oversat korrekt. Jeg har markeret mange af vendingerne som jeg er i tvivl om. Generelt så er jeg blevet glad for relative pronominer efter præposition fx "en que", så det ville dejligt hvis der var en der gad og tjekke sammenhængen der. Et fast udtryk som jeg især er i tvivl om er korrekt er "a causa de" = "på grund af", men det skader aldrig at prøve. Tak på forhånd og skriv endelig hvis der er spørgsmål.   

Vedhæftet fil: Inmigracíon.docx

Svar #1
29. marts 2016 af Doubtful (Slettet)

Hvis der er nogen der ønsker den i PDF.

Vedhæftet fil:Inmigracíon.pdf

Svar #2
29. marts 2016 af Doubtful (Slettet)

.


Brugbart svar (0)

Svar #3
29. marts 2016 af jbmm

Er det ikke den jeg allerede har kommenteret i din indbakke?, eller skal du bare have den rettet af flere personer?


Svar #4
30. marts 2016 af Doubtful (Slettet)

Nej jeg troede ikke du så den i indbakken.

Brugbart svar (0)

Svar #5
30. marts 2016 af jbmm

Det er OK.


Skriv et svar til: Spansk aflevering - problemer med faste udtryk, relative pronominer efter præposition og andet?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.