Studievalg og videregående studie

Kritik af motiveret ansøgning - Sundhedsfaglig kandidat

02. marts 2017 af IAMjonas (Slettet)

Hej allesammen :) 

Jeg ville sætte stor pris på at få noget konstruktiv kritik og feedback på min motiverede ansøgning til den sundhedsfaglige kandidat. Jeg er især interesseret i, om jeg har lagt nok vægt på at beskrive uddannelsen's indhold og opbygning, samt min interesse deri! På forhånd mange tak for hjælpen :) 

De bedste hilsner
Jonas Kristensen


Brugbart svar (5)

Svar #1
03. marts 2017 af Moderatoren

Hvis det er på KU, så er der følgende krav til din motiverede ansøgning

Den motiverede ansøgning, som skal være på maksimalt to A4 sider, skal beskrive din motivation for at søge ind på uddannelsen.  
Når du skriver din motiverede ansøgning, skal du bl.a. redegøre for:
-    hvad du vil med uddannelsen
-    hvad uddannelsen kan bruges til i et større perspektiv
-    hvad du kan bidrage med på uddannelsen, både i forhold til dig selv og i forhold til dine medstuderende

http://studier.ku.dk/kandidat/sundhedsfaglig-kandidatuddannelse/ansoegning-og-optagelse/


Brugbart svar (2)

Svar #2
03. marts 2017 af Moderatoren

Hvis du laver dokumentet lidt mere læsevenligt, så fylder det næsten 3 sider.


Svar #3
03. marts 2017 af IAMjonas (Slettet)

Kære Jeppe

Tak for dit svar :) 
Først, jeg synes jeg er inde på de to første punkter du referer til, men de sidste mangler tydeligvis. Synes du, at jeg skal fokusere endnu mere på hvad med vil med uddannelsen, andet end det jeg har skrevet om at undervise og forske? 

I forhold til længden på ansøgningen, er du så sikker på at man skal have 1,5 linjeafstand? Og hvis, hvilke afsnit synes du så ville kunne undværes? :) 

De bedste hilsner
Jonas


Brugbart svar (0)

Svar #4
30. januar 2018 af MYWISH (Slettet)

Hej Jonas,

Blev du optaget?


Svar #5
30. januar 2018 af IAMjonas (Slettet)

Hejsa :) 

Jeg blev optaget på den Sundhedsfaglige kandidat på Århus uni på rehabiliteringslinjen og jeg skal til at igang med 2. semester :D 


Skriv et svar til: Kritik af motiveret ansøgning - Sundhedsfaglig kandidat

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.