Matematik

Privatunderviser søges

26. juni 2017 af MariaCatherine - Niveau: B-niveau

Hej,

Min datter skal op i 2.g på Rungsted Gymnasium og søger i den sammenhæng en privatunderviser/lektiehjælper indenfor faget matematik. Hvis du er god til Fysik & kemi er det et plus men ikke en nødvendighed. Privatunderviseren/lektiehjælperen skal kunne bruge Maple og lære fra sig af B-niveau matematik. Det skal gerne være en ugentlig service til næste år og denne sommerferie (afhængigt af hvad der passer). 

Ring el. skriv hvis du vil have jobbet. Tlf. 22421949 el. [email protected]

Mvh.

Maria


Brugbart svar (1)

Svar #1
26. juni 2017 af Mathias7878

Skal man kunne finde ud af at bruge Maple? Har selv lige afsluttet gymnasiet med topkarakterer i matematik på A-niveau, men har kun brugt TI-nspire og ikke Maple. Hvis I stadigvæk virker interesseret, så skriver I bare til mig! :)

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #2
26. juni 2017 af Lapendio

#1

God stil!


Svar #4
03. juli 2017 af MariaCatherine

Jeg har en guide til Maple. Mathas vi er interreseret i at prøve det af. Min datter kan godt guide dig mht. Maple, men det vigtigste er self. selve forståelsen af diverse emner indenfor matB. Skriv gerne el. ring til 22421949 :)

Mvh.

Maria


Brugbart svar (0)

Svar #5
03. juli 2017 af Mathias7878

#4 

Tror alligevel ikke, at jeg er den rigtige kandidat, medmindre lektiehjælpen på en eller anden måde kan foregå via nettet. Jeg bor i Sønderyjlland, så der er ret langt til Rungsted, hvis I ønsker, at lektiehjælpen skal foregå hjemme hos jer.

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #6
03. juli 2017 af Soeffi


Skriv et svar til: Privatunderviser søges

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.