Studievalg og videregående studie

Hvad synes I generelt om AU?

27. marts 2018 af 123434
Er I glad for stedet?

Brugbart svar (0)

Svar #1
27. marts 2018 af Skaljeglavedinelektier

Utrolig glad for det! Fede lokaler, passionerede forelæsere, flotte omgivelser, utroligt mange sociale tiltag og foreninger (nok meget studie bestemt) og gode undervisere. 

Kun positive oplevelser indtil videre. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
27. marts 2018 af PSXL

Generelt, ja. 
Jeg studerer medicin på AU på 1. år og har før studeret et andet studie på SDU. 
Dog synes jeg, at SDUs universitet er mere moderne og ikke så gammeldags og traditionelt som AU.

Generelt er studiemiljøet på medicin rigtig godt og meget socialt (i hvert fald på min årgang).
 


Brugbart svar (0)

Svar #3
27. marts 2018 af Skaljeglavedinelektier

Jeg synes, faciliteterne på medicin virker forholdsvis moderne, men nu kender jeg ikke til, hvordan det er på SDU. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
27. marts 2018 af PSXL

#3 Jeg mener også mere selve univsitetet end fx mikroskoperne. De er jo fine nok. Forelæsningssalene på AU (medicin) er rimelig klemte ift. SDU :-D


Brugbart svar (0)

Svar #5
27. marts 2018 af Skaljeglavedinelektier

Det er måske også rigtigt. Ja store anatomisk kunne godt bruge en lille udvidelse, særligt til benene. 


Brugbart svar (0)

Svar #6
30. marts 2018 af Isop

Læser medicin 1. Semester og min opfattelse er at AU er et virkeligt "hjemligt" og samlet sted.

Brugbart svar (0)

Svar #7
30. marts 2018 af Skaljeglavedinelektier

Så læser vi sammen Isop. 


Brugbart svar (0)

Svar #8
30. marts 2018 af SkipperN

Ja, AU er til tider gammeldags, men det er netop hvad der er fedt! Der er intet som er sammenligneligt med de gamle lokaler og kollegier som ligger rundt om parken. Jeg tager det gamle og hyggelige over det nye og moderne. Det giver en fornemmelse af et "rigtigt" universitet. Kun gode ting at sige om AU.


Brugbart svar (0)

Svar #9
31. marts 2018 af Mathian

Har ikke set AU.

SDU det smukkeste sted på kloden. 

Københavns universitet lort. 


Skriv et svar til: Hvad synes I generelt om AU?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.