Dansk

Vurdering af litterær artikel i dansk

26. maj 2018 af Mm98 - Niveau: A-niveau

Hej SP!

Jeg har været til skr. eks. i dansk, og jeg ville spørger, om der er en lærer som har lyst til at vurdere min analyse af novellen "Lus" som er skrevet af Lotte Kirkeby?

Jeg regner personligt ikke med, at jeg får tolv, idet jeg blev presset med tiden til sidst, men jeg håber i det mindste at jeg får ti for min opgave. 

På forhånd tak!


Svar #1
27. maj 2018 af Mm98

?? :)


Svar #2
28. maj 2018 af Mm98

Filen er på 3 sider. Jeg ville blive så dybt taknemmelig, hvis der var en der en dansk lærer der gad at vurderer min opgave :) Fordi vi får nemlig ikke kommentarer men blot en karakter... 


Brugbart svar (0)

Svar #3
24. september 2018 af marcus98

Vil du sende den, skal til at skrive samme opgave så det ville bare være fedt


Brugbart svar (0)

Svar #4
06. oktober 2018 af jegelskerkagemedchokolade (Slettet)

Kan du ikke sende filen? Er selv i gang med den!:)))


Brugbart svar (0)

Svar #5
12. oktober 2018 af pudseklude (Slettet)

Hej! :) Jeg er i gang med den samme opgave, jeg ville høre om du kunne hjælpe mig og  sende din analyse? Jeg er over halvvejs, og kunne virkelig bruge noget inspiration! :) 


Brugbart svar (0)

Svar #6
24. november 2018 af Maiiii (Slettet)

Heej :) Kan du ikke sende filen, da jeg selv er igang med opgaven. Jeg er lidt over halvvejs og kunne virkelige brug noget inspiration :) 


Brugbart svar (0)

Svar #7
25. november 2018 af Stygotius

Mon I er klare over at I er gang med noget groft snyd?

-Måske skulle I først lære at skrive dansk.

Man regner  i hvert fald med at man kan skrive dansk når man går i 3.g.


Svar #8
25. november 2018 af Mm98

Det er ikke snyd at få inspiration fra en anden opgave, haha!! Tak fordi du er så bekymret om, hvorvidt vi kan skrive dansk eller ej. Giver du gratis undervisning i dansk? Måske skulle du overveje at tage et kursus i, hvordan man skriver komma.

#6 hvor skal jeg sende filen?

Brugbart svar (3)

Svar #9
25. november 2018 af Stygotius

Det er tydeligt at det nok dig der ikke ved særlig meget om kommasætning. Min kommatering er perfekt.

Du burde vist  sætte dig ind i startkommaet og reglerne for det.

Du taler om "inspiration"  Ha, ha, ha, ha. Det er det vi andre kalder plagiering.

Ja, jeg giver gerne  undervisnig i skriftligt dansk men ikke uden betaling.

"Du ville spørger."   og  "en dansk lærer der gad at vurderer

Til lykke. Var det 3.g. du gik  i??


Svar #10
26. november 2018 af Mm98

Jeg tror virkelig, at du keder dig, fordi du foretager dig vitterlig ikke andet end at nedgøre andre folk her på SP.
Min kommatering er helt fint - tak
Ja, det er en fejl. Der skal naturligvis ikke stå r stil sidst i begge sætninger. Du er så dygtigggg! Det er godt, at du er opmærksom!

“Plagiat” er hvis vedkommende skriver det samme, som jeg har skrevet i min stil. Han/hun må da gerne se, hvilke punkter jeg er kommet ind på, eller hvordan jeg har formået at skrive analysen m.m.

Brugbart svar (0)

Svar #11
26. november 2018 af Stygotius

Ja, værsgo, men så  er det bare ikke dit arbejde du afleverer.

Jeg har ikke sagt at din kommatering ikke er god, men at du åbenlyst ikke ved noget om startkommaet..


Brugbart svar (0)

Svar #12
29. april 2019 af hjælpønskestak

jeg vil også gerne se din stil, jeg skal nemlig også skrive den, jeg er lort til at citere/inddrage citater.

jeg er ikke interesseret i at høre fra stygotius. jeg kan ikke finde ud af tegnsætning selvom jeg går i 3.g


Brugbart svar (0)

Svar #13
01. maj 2019 af veganstudent

Hejsa, er der en mulighed for at du også kan sende din stil til mig?


Brugbart svar (0)

Svar #14
22. september 2019 af kk1999

Hejsa, har du mulighed for at du også kan sende den til mig?


Brugbart svar (0)

Svar #15
22. september 2019 af OliverHviid

Hvorfor laver I ikke bare jeres lektier selv?? - uden plagiering?


Brugbart svar (0)

Svar #16
22. september 2019 af Stygotius

Hvis "hjælpønskestak" ikke kan finde ud af kommasætning og at lave citater, -hvorfor sætter han sig så ikke ind i det og får det lært. Desuden: -Hvad har han lavet i 3 år i gymnasiet? 

Det er trods alt ikke en børnehave, hvor man bare kan vræle "Jeg kan ikke" og så lægge sig ned og håbe at nogen kommer og puster på såret og trøster en.

Hvis han havde bedt om det, havde jeg sendt ham en letforståelig oversigt over dansk tegnsætning.

Man forventer at en elev i 3 g er ekspert i tegnsætning og dansk sprog.

m.v.h.

Stygotius   [email protected] 


Skriv et svar til: Vurdering af litterær artikel i dansk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.