Tysk

Kan du finde fejlene i min opgave. Ret den gerne.

22. august 2019 af Mathias1935 - Niveau: 9. klasse

Jeg har et stort problem. Jeg har tysk, og har lavet denne opgave, men jeg ved bare ikke om den er god nok, jeg behøver hjælp, tak.

Vedhæftet fil: Romantisch.docx

Brugbart svar (1)

Svar #1
22. august 2019 af Moderatoren

Det kommer helt an på hvilket fokus, som din lærer har haft i den stillede opgave.


Svar #2
22. august 2019 af Mathias1935

Jeg har opfyldt opgavens krav, det er kun af grammatisk art.


Brugbart svar (0)

Svar #3
23. august 2019 af Stygotius

Du skal lære rigtig meget om:

adjektivernes bøjniig

ordstillling i ledsætninger

tysk stavning

brugen af verber

brugen af de rigtige gloser 

Din tekst tyder på at du også har meget store problemer med dit danske


Brugbart svar (1)

Svar #4
23. august 2019 af Soeffi

#0. 

Romantisch 

Was ist romantisch? Es ist die große Frage.  Für mich ist romantisch, wenn ein Mann beschrieb seine große liebe für seine Love. Wenn du eine frau gesehen, und du denkst SIE IST FANNTASTICH!! Und du invitiert sie auf ein Date, dann bist du verliebt und in Love. Es ist romantisch. Ich habe eine romantische film gesehen, und es war eine fantastische Prästation. Und sehr romantisch. Für mich kann ein Date ins Kino auch sehr romantisch gewesen. Es ist eine sehr verschwiegen Methoden.  
Männer und Frauen hat ein sehr interessantes Verständnis auf was diese würde bedeute. In lieb und tot Männer und Frauen bekriegen sich gegenseitig in Love und wir ist alles Soldaten in dieser krieg. Männer liebt, die verschwiegen Methoden, also ein Date ins Kino oder eine behutsame Berührung. Aber was mit den Frauen? Was dingst sie?  Ich glaube das andere Geschlecht dingst das die große Love Interessiert ist. Wenn der Mann Blumen bringen, wenn sie geküsst hat. Wenn sie dingst er fantastisch ist. Aber leibe auch sehr subjektiv und kompliziert ist. Und fantastisch.
Die große Frage in liebe ist die Methoden. Was ist richtig und falsch? Ich dinge die Grenzen keinen Einfluss in leibe hat.  Liebe ist Liebe und ist es über alles grenzen. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
23. august 2019 af Stygotius

Hvad er  formålet med at aftrykke spørgerens  tekst uændret her ??


Brugbart svar (0)

Svar #6
23. august 2019 af Soeffi

#5 Hvad er  formålet med at aftrykke spørgerens  tekst uændret her ??

Det er ikke det, som er spørgsmålet. Spørgsmålet er: Hvad er formålet med at kalde sig Stygotius og være en kværulant?!


Brugbart svar (0)

Svar #7
23. august 2019 af Stygotius

Jo, det var mit spørgsmål.

Hvad mener du med kværulant ??


Svar #8
23. august 2019 af Mathias1935

Tak, Soeffi:)


Brugbart svar (0)

Svar #9
27. august 2019 af FranziskaR

altså, det giver da god mening, at kopiere teksten ind her - desto nemmere er det, at svare.


Brugbart svar (0)

Svar #10
27. august 2019 af Stygotius

Ja da, -for dem der ikke gider gøre det selv. --Det kunne spørgeren jo selv have gjort.


Svar #11
27. august 2019 af Mathias1935

Hold kæft! En sur røv du er, Stygotius. Du kan ikke engang selv stave. Du satte to i'er i bøjning, hvilket tyder på, at du har store problemer med dit danske!


Svar #12
27. august 2019 af Mathias1935

Alle sammen tak for støtten mod og med min opgave. Jeg har fået hjælp til den andet steds, og jeg har trykket AFLEVERET. 


Brugbart svar (0)

Svar #13
27. august 2019 af Stygotius

ad # 11

Du er åbenbart ikke klar over at der er (stor) forskel på en stavefejl og en trykfejl.

Din tyske tekst har desværre intet med tysk at gøre.

Det er selvfølgelig din folkeskolelærers skyld.


Skriv et svar til: Kan du finde fejlene i min opgave. Ret den gerne.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.