Samfundsfag

Sammenhængen mellem erhvervsklasse og partivalg

19. september 2019 af TGGYM - Niveau: A-niveau

Hey guys, er der nogle der kan hjælpe med at bikse nogle gode sætninger op omkring en tabel jeg har for i samfundsfag, med fokus på sammenhængen mellem erhversklasse og partivalg i forhold til tabellen. (opgave vedhæftet)

Tak på forhånd


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. september 2019 af Moderatoren

Ja, hvilken hjælp har du brug for? Hvilke sætninger vil du gerne skrive? Har du fundet relevante begreber?


Svar #2
19. september 2019 af TGGYM

Jeg har fundet relevante begreber, jeg synes bare det er meget svært at skrive noget om sammenhængen mellem erhversklasse og partivalg, og hvad jeg skal komme ind på det. Hvis du måske kunne hjælpe med en sætning til at starte med i forhold til sammenhængen ville det være til stor hjælp, fordi jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
19. september 2019 af Moderatoren

Du skal komme ind på om fx hvad ufaglærte stemmer på og sammenligne med hvad fx selvstændige stemmer på. Prøv at lave nogle beregninger.

Jeg ved ikke helt hvordan en enkelt sætning kan hjælpe dig..


Svar #4
19. september 2019 af TGGYM

Bare som et kickstart. Men jeg skal nok finde ud af det


Brugbart svar (0)

Svar #5
19. september 2019 af Moderatoren

Hvis procentmæssigt flere selvstændige stemmer Venstre end pensionister, så kunne du skrive det i en sætning.


Skriv et svar til: Sammenhængen mellem erhvervsklasse og partivalg

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.