Projektopgaven (9. kl.)

projekt opgave (produkt)

04. februar 2022 af Bilal221 - Niveau: 9. klasse

hej jeg har projekt opgave i denne uge jeg har emnet om skat og jeg har virklig svært ved at finde et produkt om emnet skat


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. februar 2022 af Moderatoren

Du skal kigge på din problemformulering. I den finder du emner til dit produkt. Vælg en udtryksform, som du er god til. Hvis det er planche, så en planche. Hvis det er film, så optag en film. Hvis det er skatteberegninger, så lav sådan nogle.


Brugbart svar (0)

Svar #2
04. februar 2022 af hillstrøm

som #1 skriver - men hvordan lyder din problemformulering?


Svar #3
04. februar 2022 af Bilal221

Skat - hvilke konsekvenser har skattesystemet for børn og unge i Danmark

Brugbart svar (0)

Svar #4
04. februar 2022 af Moderatoren

Der er emnet, som du kan lave et produkt om. Altså konsekvenser. 

Jeg synes dog, at det må være svært. Altså at finde konsekvenserne. Hvad er du nået frem til?


Brugbart svar (0)

Svar #5
04. februar 2022 af SuneChr

# 3
Skattesystemet er hullet som en si. Hvis der ikke gribes alvorligt ind overfor skattetænkere og øvrige
banditter, der lænser statskassen, får det konsekvenser, ikke bare for børn og unge men for os allesammen.
Det gælder ikke kun Danmark som en del af EU, men  h e l e  EU.


Svar #6
04. februar 2022 af Bilal221

Vores emne er Danmark men mit del emne skat. Og den problemformulering som jeg har valgt er lodt kompliceret at lave et produkt ud af det. Da jeg skal fremlægge på mandag næste uge i 25 minutter uden produkt. Men tak for jeres hjælp det betyder rigtigt meget :)

Brugbart svar (0)

Svar #7
04. februar 2022 af hillstrøm

ikke for noget, men SKAL du ikke lave et projekt?

nu ved jeg jo ikke, hvad du har skrevet i din opgave - men måske kan du tegne noget af det i stil med dette -

https://www.youtube.com/results?search_query=oso+produkt+advokat

hvis du ikke synes, at du kan tegne, kan du finde figurer / clipart / billeder på nettet, som du kan bruge / klippe sammen til en lille film

jeg tænker, at lidt er bedre end ingenting


Brugbart svar (0)

Svar #8
04. februar 2022 af Krollo (Slettet)

En brochure? Eller kort video/reklame?


Skriv et svar til: projekt opgave (produkt)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.