Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Analyse af Caspar Eric - Nike

07. marts kl. 13:16 af Mymusen

Hejjjj

Jeg skal lave en analyse af Caspar Eric´s poesi nike. Jeg har ret svært ved det så ville hører om nogen kunne hjælp udfra spørgsmålet herunder kunne hjælpe skal bruge 2 sekvenser fra bogen og analysere der sætter fokus på identitetsdannelse og Sociale medier, så ikke hele bogen. Måske nogen har en analyse af bogen. 

fokus på dels sproglig karakteristik, dels karakteristikker af henholdsvis digter-jeget. herunder hvordan de sociale medier indvirker på jegets identitet, relationer til andre mennesker, tilværelsestolkning og trivsel


Brugbart svar (0)

Svar #1
07. marts kl. 13:18 af Moderatoren

Jeg beklager, men jeg forstår simpelthen ikke, hvad du skriver? Kan du uddybe? 

Evt.:

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.


Svar #2
07. marts kl. 14:01 af Mymusen

Jeg skal have fundet to sekvenser af 5 -10 sider i bogen der fortæller noget om identitetsdannelse og sociale medier, som man kan lave en sproglig karateristik udfra samt kan tage nogle af citaterne og putte ind i personkarateristikken. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
07. marts kl. 14:10 af Moderatoren

Arh, okay, og du er så i tvivl om siderne.


Svar #4
07. marts kl. 14:17 af Mymusen

Ja, kan ikke finde ud af hvad for nogle der siger noget om sociale medier og identitetsdannelse på samme tid


Skriv et svar til: Analyse af Caspar Eric - Nike

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.