IT

SMS-service og nyhedsbreve

15. juni 2011 af anne147b (Slettet) - Niveau: C-niveau

mit spørgsmål til jer lyder: Redegør for fordele og ulemper ved brug af sms-service og nyhedsbreve, både for kunderne og for virksomheden???


Brugbart svar (1)

Svar #1
21. juni 2011 af jessn (Slettet)

Du kan se det fra flere perspektiver...

Virksomheders:

Markedsføring, herunder direkte markedsføring, hvor kunderne har mulighed for at abonnere på en bestemt type information (eller tilbud) fra virksomheden.
Udbud af services og deres status (fx din internetudbyder, der skriver en sms om forventet nedbrud)


Kunder:

Spam (?)
Track'n'trace
Bestille varer
Abonnere på ønskelige emner efter interesse

og mange mange flere.... men her er i hvert fald lidt at starte på...


 


Skriv et svar til: SMS-service og nyhedsbreve

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.