Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)
Hjælp til studieretningsprojekt
11. december 2007 af
pia88 (Slettet)
Sidder li og knokler med mit projekt. skal skrive om behov, motivation og købsadfærd. Min problem formulering lyder således.
udarbejd en virksomhedsbeskrivelse af Ung Rejs, og beskriv målgruppen. analyser hvorledes behov, motivation og andre psykologiske forhold øver indflydelse på købsadfærden, og vurder hvordan denne viden kan have indflydelse på und rejs parametermiks.
hvordan ville i gribe den an, eller hvordan ville i sætte det op? :)
udarbejd en virksomhedsbeskrivelse af Ung Rejs, og beskriv målgruppen. analyser hvorledes behov, motivation og andre psykologiske forhold øver indflydelse på købsadfærden, og vurder hvordan denne viden kan have indflydelse på und rejs parametermiks.
hvordan ville i gribe den an, eller hvordan ville i sætte det op? :)
Svar #1
11. december 2007 af 1234_dk (Slettet)
1. Virksomhedsbeskrivelse
2. Målgruppebeskrivelse
3. Målgruppens købsadfærd
4. Hvorledes spiller behov, motivation og andre psykologiske forhold ind på købsadfærden
5. Konkluder om Ung Rejs med viden om målgruppens købsadfærd kan ændre sit parametermix
2. Målgruppebeskrivelse
3. Målgruppens købsadfærd
4. Hvorledes spiller behov, motivation og andre psykologiske forhold ind på købsadfærden
5. Konkluder om Ung Rejs med viden om målgruppens købsadfærd kan ændre sit parametermix
Svar #2
11. december 2007 af pia88 (Slettet)
havde tænkt mig at tage udgangspunkt i S-O-R modelen kan man ikke det og der komme ind på det psykologiske også??
Og med hensyn til målgruppebeskrivelse, kan man der anvende nogle modeller eller bare skrive om det man ved og antager at målgruppen er??
Og med hensyn til målgruppebeskrivelse, kan man der anvende nogle modeller eller bare skrive om det man ved og antager at målgruppen er??
Skriv et svar til: Hjælp til studieretningsprojekt
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.