Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP Psykologi/afsætning

25. januar 2009 af Sim8n (Slettet)

Hej alle !

Jeg skal, ud fra en konkret dansk virksomheds PR-tiltag og med anvendelse af udvalgte psykologiske teorier, analysere hvorfor disse tiltag får en succesfuld effekt - eller det modsatte.

- Så nu står jeg og skal vælge en dansk virksomhed. Jeg vil evt. kontakte virksomheden for at få mere info om deres PR , men hvilken virksomhed vil være nemmest at finde noget om

- hvilken virksomhed vil genrelt bare være bedst ?

På forhånd mange tak ! :D


Svar #1
26. januar 2009 af Sim8n (Slettet)

ingen der kan komme med nogle inputs ?? 


Brugbart svar (1)

Svar #2
27. januar 2009 af srproject (Slettet)

ville nok starte med en segmentering få at se om målgruppen er rigtig.

Købsadfærd --> hvordan din målgruppe tænker når de køber produktet.

Dernæst en markedsanalyse for at se hvilket mårked du skal ´lave pr til.

Så ville jeg bruge minerva - for at se hvordan din målgruppe er og hvor du skal lave PR 

Købsadfærd = psykologi

Alt de andet = afsætning

Råd til virksomhed - ? mangler også selv at finde en...


Skriv et svar til: SRP Psykologi/afsætning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.