Afsætning

positionering

19. december 2010 af smukksen (Slettet)

hej alle.

Jeg har fået til opgave  at diskutere Toms og Ritter sports anvendelse af promotion med hensyn til at positionere sig på det danske slikmarked.

Hvordan skal jeg gribe det an ?


Brugbart svar (2)

Svar #1
05. februar 2011 af Binnar (Slettet)

Altså nu er det sådan, at det er et meget stort emne, så du kan gribe det fra enhver vinkel du ønsker - dårlig eller god!

Hvis jeg var dig, så ville jeg oveveje følgende:

1) Hvordan reklamerer de for deres produkter hver især og hvor er forskellen?

2) Hvad tiltrækker kunderne? (fokuser her på symbolik, og deres brug af kontraster(farver))

3) Tit så er der sammenfald mellem, varen de repræsentere og farverne eller situationen, som udfolder sig!

4) det hele går ud på at sælge, så det eneste, du skal spørge dig selv om er: Hvordan sælger jeg dette produkt til forbrugerne i en reklame? :)

5) Hvordan er deres produkt bedere end andres?

6) Tænk også på, hvor meget Toms og Ritter sports har udviklet af slik, og find ud af om de evt. ejer andre virksomheder inden for slikmarkedet, for jo mere navnet er kendt, jo større chancer er der for, at forbrugere også køber

Håber det var behjælpeligt!


Skriv et svar til: positionering

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.