Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17421 til 17440 af 106471
-
Dansk essay
ForumindlægNogen der lige hurtigt vil kigge mit essay igennem, om der eventuelt er fejl, som jeg ikke kan se? Jeg har selv rette det to gange, så det burde ikke være noget stort arbejde. Skriv venligst hvis I gider. -
HASTER HJLÆLP märchen rettelse
ForumindlægHej Jeg har en stil, som jeg har skrevet. Vil lige høre om der er en der måske har lyst til at kigge den igennem, den er ikke så langt :) og rette de "dumme" fejl ? P.s skal afllever den imorgen så være venlig -
hjælp til engelsk rettelse
ForumindlægHej.Jeg står og skal aflevere en engelsk stil i morgen. Er der nogen der vil læse den i gennem ? og rette for grammatiske fejl ?Det håber jeg virkelig ;)Den er på under 2 sider -
Tysk oversættelse.. Please hjælp mig!!!
ForumindlægJeg har en tysk oversættelse på 10 linjer, fra dansk til tysk, har lavet den men er sikker på at der er en masse fejl. Håber der er nogen som vil læse korrektur på den... Please :) -
Hjælp til korrekturlæsning på stil?
ForumindlægHej.. Er netop lige blevet færdig med min engelsk stil på 800 ord. Er sikker på at der er en del fejl i den, så vil sætte meget pris på hvis der var nogen som vil se den igennem :) På forhånd tak . -
haster
Forumindlæghej alle sammen jeg har lavet en tysk opgave håber at der er nogen som gider at skrive noget til eller om den. hvis den har grammatiske eller gradbøjnings fejl vil jeg gerne vide det. hilsen mig -
Indlede en sætning med "at"
ForumindlægKan man indlede en sætning med det såkaldte "at"? - "At novellesamlingen hedder ... giver god mening, da..." Kan man det? Vil det være en grammatisk fejl? -
Fodnoter
ForumindlægTrækker det meget ned, hvis der er fejl med fodnoterne? Jeg har glemt ar slette 2 tomme fodnoter og har glemt at indsætte linket til en tekst... men har skrevet navnet på den? -
Hjælp
ForumindlægHej :) Nogle der kan kigge min engelsk stil igennem for fejl? Den er kun på en side. Skriv jeres mail så sender jeg opgaven tl jer. -
Min sommerferie på spansk
ForumindlægHej Jeg har skrevet en stil om min sommerferie på spansk. Den er kun omkring 200 ord. Vil høre om der er en der vil kigge den igennem for fejl eller andre forbedringer. Sender den i indbakke. -
dansk en der har tid
ForumindlægHej, jeg har skrevet en stil, den skal blot rettes for fejl. I er velkommen til at bedømme den.. Den findes ved dette link --> http://peecee.dk/upload/view/164292 mvh Mathias N -
Fransk aflevering, ca. 300 ord
ForumindlægHejsa, En, der vil kigge min aflevering igennem? Den er ganske kort. Kunne være rart, hvis man ville rette med fed, så jeg virkelig kan se mine fejl :-) .. Mvh. Tissi -
Non-fiction
ForumindlægHej lektiehjælpere Jeg sidder med en artikel, som skal analyseres. Jeg er færdig med den og vil spørge om, der var en venlig sjæl, der vil rette den igennem for fejl og ordstilling. Det vil være en stor hjælp, da engelsk ikke er min stærke side. På forhold tak :-) -
Rettelse af jobansøgning
ForumindlægHej! Er der nogen der kunne tænke sig at se min jobansøgning igennem for fejl? Og evt. give noget konstruktiv kritik? Det haster lidt, da jeg gerne skulle have den færdig til i morgen, haha :p -
Afstemning: Redoxreaktion
ForumindlægHej SP. Jeg har prøvet at afstemme en redoxreaktion (sur opløsning), men jeg får ikke lige mange oxygen-atomer på hver side af reaktionspilen. Kan i finde min fejl? *Billed vedhæftet. -
Engelsk aflevering
ForumindlægHejsa. Er der nogle, som kan rette min engelsk aflevering, har tjekket den i gennem, men kan være jeg ikke kan se alle fejlene selv. Det drejer sig om ca. 1 side :)) -
Hjælp:)) Engelsk!
ForumindlægHej derude:) Jeg skal skrive et essay på 350 ord om da jeg var på skiferie med min årgang. Er der nogen der vil rette det igennem for fejl? - En email jeg kan sende til? På forhånd mange tak! -
Rettelser - Hjælp!
ForumindlægHej folkens. Er der en venlig sjæl der vil tage et sidste kig på min spansk opgave inden den bliver sendt? Er simpelthen en klovn til at se mine egne fejl :) -
Nogen der vil kigge min opg. igennem?
ForumindlægHejsa :-) .. Nogen, der vil være sød at kigge min opgave igennem og bare rette de værste fejl? Opgaven handler om rygning: Nikotin og dens indvirkning på nervesystemet. Hilsner -
Læse stil igennem :-)
ForumindlægHej, tænkte på om der ikke er nogen her inde, som ville være søde at læse min engelsk stil igennem, og evt. rette et par fejl? Mvh Malene :D
