Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 19981 til 20000 af 35409
  • eksempel

    Forumindlæg
    hvordan skal nedenstående forstås? det er en af de ting eleven på STX historie A skal kunne til eksamen. kan I give mig et eksempel hvad det er for noget? "-Samspillet mellem mennesker, naturgrundlag og samfund" tak på forhånd
  • Forklaring på middelværdi og spredning

    Forumindlæg
    Jeg tænkte på hvordan man kan se hvilken af graferne for to normalfordelinger har den største middelværdi og spredning. Jeg er usikker på hvordan jeg kan begrunde det hvis jeg nu bliver spurgt op til det til eksamen.
  • diff.ligning

    Forumindlæg
    eksamens spørgsmålet lyder sådan her Differentialligninger : 5) Redegør for løsning af differentialligninger af formen . dy/dx +f(x)*y=g(x) nogen der kan hjælpe??????
  • Hjælp - Haster

    Forumindlæg
    Hey har brug for hjælp, nogle der ved hvor jeg kan finde en eksamens opgave fra 2005 i engelsk som er elektronisk og handler om high school safety? desperat brug for hjælp.. haster..
  • dipolmoment

    Forumindlæg
    Hejsa, Håber nogen vil hjælpe mig. Jeg læser til eksamen i kemi på universitetet, og har altså ikke helt forstået hvornår et molekyle har et dipolmoment, er der nogen der kan forklare mig det? På forhånd tak ;-)
  • integral regning og areale bestemmelse

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe, har fået følgende eksamens spørgsmål. og ved ikke va jeg skal have med . nogen ideer?? 3) Redegør for bestemmelse af arealer af punktmængder ved hjælp af integration.
  • opgave 5

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0181.pdf Hej jeg har svært ved at se hvordan man skal gribe opgaven an.. er der nogen der kan hjælpe?
  • overgangsformel

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. jeg skal til eksamen i matematik A imorgen og sidder lige og læser.. kan nogen fortælle mig hvad overgangsformel er? jeg forstår den simpelthen ikke :S på forhånd tak
  • TI-89 købes...

    Forumindlæg
    Jeg leder efter et TI-89 titanium, da jeg skal op til eksamen meget snart, og skal lære at bruge den først... Det er simpelthen blevet et krav at have et... Det skal helst ikke være for dyrt... Mvh Nelly
  • Ved vejen jalusi

    Forumindlæg
    er ved at forberede mig ti eksamen, og derfor vil jeg høre om der er nogen som har læst ved vejn af hermann bang og kan fortælle om der er noget jalusi i den.
  • Eksamesbevis.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har hørt noget med at hvis man ikke dukker op til en eksame i 3.g, så er ens afgangsbevis åbent, og man kan efter ændre på fagene ved hjælp af VUC osv. Er det rigtigt? Og hvis det er hvad er fordelene og ulemperne?
  • Lukket Karaktereblad.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har hørt noget med at hvis man ikke dukker op til en eksame i 3.g, så er ens afgangsbevis åbent, og man kan efter ændre på fagene ved hjælp af VUC osv. Er det rigtigt? Og hvis det er hvad er fordelene og ulemperne?
  • Hombre Libre

    Forumindlæg
    Hejsa! Er der nogen som har lavet opgaven "Hombre Libre" fra spansk eksamen i 1997? Hvis der er ville jeg blive meget glad hvis jeg lige kunne få lov til et se en enkelt opgave eller to.
  • Anvendelse af olie og destilation

    Forumindlæg
    Er der nogen, som ved noget andvendelse af olie og destilation i forbindelse med dispotion til 9. klasses eksamen om tilstandsformer. Gerne med forsøg og teori... Håber I har tid til at hjælpe :)
  • MAT A NOTER STX

    Forumindlæg
    Heeeeej allesammen Har I nogle gode matematik noter som man kan bruge til matemamtik skriftlig eksamen? :) Har virkelig brug for især A niveau matematik noter. På forhånd tak
  • NO3- - HELP

    Forumindlæg
    HEJ ALLESAMMEN. skal til eksamen snart! Jeg ved at NO3- - er nitrat ion men jeg er lidt usikker på om den kun har enkeltbindinger, eller om den har 1 dobbelbinding og 2 enkeltbindinger So confused!!!
  • Linjer i rummet - vektorer - hjææælp!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i næste uge - og jeg forstår ikke hvorfor man i rummet ikke som i planen kan beskrive en linje ved en ligning - er der nogen der kan forklare mig det plzzzz?
  • TI-89 sælges.. 800kr.

    Forumindlæg
    Jeg har en TI-89 titanium til salg.. med ledning cd og manual.. den virker fint.. har lige bestået eksamen så skal ikke bruge den mere.. Prisen er 800 kr.. skriv til min mail for billeder og salgsinfo: [email protected]
  • JYSK (Salg & Service, niveau C) anyone?

    Forumindlæg
    Er der tilfældigvis nogen herfra der ligger inde med nedenstående opgave? Casebaseret eksamen (fra 2005) Salg & Service Niveau C I såfald vil jeg meget gerne høre fra dig :)
  • kvantemekanik

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder virkelig og kæmper med at forstå hvad de mener i opg.1 del b) i skriftlig eksamen, foråret 2011. det er side 45 i pdf filen.

Forrige 996 997 998 999 1000 Næste