Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19981 til 20000 af 41162
-
Ernæringsscrening til hospitalsbrug.
ForumindlægHej alle.. Hvad er en ernæringsscrening,på let forståeligt dansk? Hvordan laver man, sådan en, over en patient, der er indlagt på ortopæd. afd??? Jeg skal lave en opgave hvor sådan en skal indgå,så jeg har brug for hjælp. Knuz Pia. -
Formulering
Forumindlæghejså Hver gang vi få stil i dansk, får jeg at vide at jeg har mange formuleringsfejl. Hvordan kan man rette på det? Tusind tak :) -
Skriv min stil!? PLEASE
ForumindlægHar en dansk billede analyse på 6 sider for til i morgen! Har desperat brug for hjælp!!!!! Billede 1Såret i kampBillede 2Døden som børnelegBillede 3VåbenhvileTekst 4Døden som børneleg!Hjæp mig! -
DIE WELLE - HJÆLP!
ForumindlægEr der nogen, der har set filmen "die welle", som hedder "bølgen" på dansk, der sådan umiddelbart kan fortælle mig, om det er en alvidende, personal eller registerende fortæller ?! -
Olympiade
ForumindlægJeg skal til at skrive om gamle olympiade i tværfaglig projekt (dansk, idræt & engelsk)..Er der evt nogen der kan komme med bud på, hvilken delemne jeg kan skrive om det... -
kærligheds billeder af Edvard Munch
ForumindlægHej... jeg skal til dansk eksamen og vil gerne arbejde med Edvard Munch. Jeg har trukket kærlighedens mange facetter og vil gerne have hjælp til at finde nogle billeder af Edvard Munch, som viser kærligheden. -
Novelle til synopse
ForumindlægJeg skal have fundet mig en novelle til min synopse i dansk mundtlig. Jeg trak delemnet De syv dødssynder, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen egnet novelle. Nogle forslag? -
Rettelse af en opgave
ForumindlægHej folkens..Ville høre om der er nogen, der lige kan tjekke min dansk opg (på 2 sider) igennem?- hvis jeg kan sende opg til jeres e-mail?Med venlig hilsen:) -
PerkerPerker af David Meinke
ForumindlægHej, jeg er igang med min dansk mundtlig synopse og skal finde budskabet i min novelle. Er der muligvis nogle af jer skønne mennesker der har læst den og kan svare på det? På forhånd tak :) -
stil
ForumindlægHej Er der nogen der er venlige at rette min dansk stil. Har virklige brug for jeres hjælp. hvis der er nogen der vil rette den skal jeg nok sende den til jeres mail. på forhånd tak -
Dead man's shoes
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med en fortolkning af dead man's shoes fra bogen the big picture. Gerne på engelsk, men også tilfreds med dansk. På forhånd tak for hjælpen! -
90´ernes litteratur
ForumindlægHej...Nogen der kan fortælle hvor jeg kan finde noget om 90´ernes danske litteratur.. Nogle internetsider måske? har søgt på google, kunne ikke rigtig finde noget.. Tak -
stilemner
Forumindlæghej..! jeg ville lige høre om der var nogle af jeR der afsluttede 9kl. i 2004.. som kan huske stilemnerne i dansk..? ville meget gerne kende nogle af den for skal til prøve snart..!på forhånd tak..!hilsen prinsessepigen!! -
Oversættelse
ForumindlægHej.Jeg har siddet og ledt efter et sted på nettet der kan oversætte min danske tekst til engelsk.Nogen der har nogle gode sider??Mvh My -
opsætning af citater
ForumindlægEr ved at skrive dansk stil om et digt, men hvordan kan man stille det pænt op, mhs til citater osv. Og skal man også skrive reference på og hvordan?Nogen som har nogen gode forsalg?? -
Tysk oversættelse.. Please hjælp mig!!!
ForumindlægJeg har en tysk oversættelse på 10 linjer, fra dansk til tysk, har lavet den men er sikker på at der er en masse fejl. Håber der er nogen som vil læse korrektur på den... Please :) -
Velfærdsmodeller - HJÆLP!
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp, men mangler stadig en stor del af opgaven. Dette er: Diskuter om andre velfærdmodeller rummer elemter som den danske velfærdsmodel kan bruge i fremtiden? Håber der er nogen der kan hjælpe mig. -
Københavns bombardement 1807
ForumindlægHej alle Er der nogen der kan svare på hvilken betydning det engelske bombardement af København i 1807 havde for dansk udenrigspolitik på længere sigt? Evt. nogle links til nyttige hjemmesider ville hjælpe meget! :) -
oversættelse til engelsk
Forumindlæghej.er der nogen der har lyst til at læse en kvart a4-side, en tekst hvor jeg har oversat fra dansk til engelsk, igennem for mig?! det skal helst være i dag da den skal afleveres i morgen. -
Fremtiden/ det ukendte!
ForumindlægHej vi har på min skole trukket vores fordybelses emne, til mundigt dansk, og jeg trak "Frentiden/ det ukendte" har i nogle gode tekster der omhandler fremtiden?? - Tak på forhånd.
