Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19981 til 20000 af 60468
-
TI-83 sælges billigt
ForumindlægVelholdt TI-83 lommeregner sælges, brugsanvisning inkl.Pris: 400 -
Besættelsestiden i Danmark
ForumindlægHej. Jeg trak som overskriften siger : Besættelsestiden i Danmark d. 29 august 1943. Mit problem er jeg ved ikke hvad jeg skal sådan præcis skal fortælle om :s Jeg kan heller ikk finde kilder :s skal man have kilder? og skal man inddrage de kilder man har læst på skolen? hvordan skal jeg frem... -
egne
ForumindlægSkal alle lærere egne en til at tag på stx? -
sygeeksamen
ForumindlægHvornår bliver mundtlig sygeksamen stx afholdt? -
Forbedrede sig til undervisning?
ForumindlægHej hvordan forbedrer man sig bedst til undervisningen på STX? På forhånd tak -
Markedsføringsøkonom/marketing managment
ForumindlægVil gerne søge ind på markedsføringsøkonom som 1 priotet men kommer jeg ikke ind på denne vil jeg gerne ind på den engelske version. Er dette muligt at gøre når det egentligt er den samme uddannelse. Altså at sætte markedsføringsøkonomm som 1 priotet og Marketing management som nr 2? -
DIO menneskehandel hvilke fag?
ForumindlægJeg skal snart vælge fag til DIO - det internationale område, men jeg er meget i tvivl om hvilke fag der vil være bedst at skrive i , hvis jeg gerne vil skrive om menneskehandel/kvindehandel? Tænker selv dansk/engelsk eller dansk/samtidshistorie. Nogen der har noget erfaring? -
Paper eller essay
ForumindlægHej alle Har fået en eksamnesæt, der skal løses til næste uge, men er stødt ind i lidt af et problem. Der er to opgaver man kan vælge imellem, skrive et paper eller et essay. Essay har jeg godt styr på, men et paper derimod, hvordan ville I forklare det, hvad er det? Altså hvad er et paper i enge... -
AT - Engelskfagets metoder
ForumindlægHej, Jeg skriver AT i engelsk og samfundsfag. Jeg er blevet usikker på, om engelskfaget kan anvende alle de metoder, som danskfaget også har. Kan jeg f.eks anvende laswells udvidede kommunikationsanalyse og fakta og fiktionskoder i engelskfaget? -
Kan jeg dumpe mundt. spansk med vilje?
ForumindlægHej, jeg sidder i den situtation at jeg har fået 00/00 i begge årskaraktere i spansk. Jeg er kort sagt uduelig til det. Så jeg ville egentlig høre om i morgen når jeg skal til mundt. eksamen i spansk, kan vælge at gå ind og sige at jeg ikke vil gennemføre eskaminationen og derved få -3 og ikke sk... -
Den kroniske uskyld HJÆLP !!!!!
ForumindlægSo i need to answer these question in a oral test next wendsday and i was hoping that someone could help me ? :) There were many other but i could answer them and these are the question that i couldn't :( Emner til mundtlig eksamen i „Den kroniske uskyld“ af Klaus... -
Jo flere højniveaufag des højere snit?
ForumindlægJeg har hørt noget i medierne omen plan om at ens højniveau fag skulle tælle højere end de andre fag og at jo flere højniveau fag man havde des højere blev ens snit derfor. Jeg mener selv at disse regler først træder i kraft med gymnasiereformen i 2005 (hvis de overhovedet bliver vedtaget) men n... -
2003 Exam: "The Juggler"
Forumindlægheja.. hvad synes I andre 3.g'er om denne novelle? jeg synes selv at den var superfin. tror I at det er iorden at lægger den herud nu? bliver det ikke regnet for snyd, hvis en af censorne pludselig falder over min stil herinde?.. skriv lige tilbage.. -
Hf-eksaminer
ForumindlægHvor mange skal man op i, både mundtligt og skriftligt? Tak på forhånd. -
en hurtig evaluering.
ForumindlægHej.. Nu satser jeg lige på at der er nogen der fanger hvad jeg har gang i hér. Det forholder sig sådan, at jeg har været så heldig at trække "emissions,- og absorptionsspektre" til min fysikeksamen. teksten er (nogenlunde): Gør rede for centrale begreber indenfor emnet E&A-spektre.... -
Heldet følger den bedst forberedte - men hvor kommer energien fra?
ForumindlægDet kommer sikkert ikke som en stor overraskelse at resultater som regel er ligefrem proportionale med den flid der er lagt for dagen som forberedelse. Men kender I det at man sådan set har tiden til at forberede sig, men det er et rent helvede at finde motivation til at gøre det rigtigt grundigt... -
Hosekræmmeren - Hjælp hurtigt!
ForumindlægHvilken novelle kan man perspektivere Hosekræmmeren til? Skal bruges til eksamen på mandag, så håber i kan hjælpe hurtigt :) Er der forresten nogen der ved i hvilken bog man kan finde hosekræmmeren, fx Falkenstjerne? -
karakter givning?
ForumindlægHey folks... var op til min HF MAT B eksamen her i maj, og har lige fået svar fra hvordan det var gået, hvor meget skal man somsagt ha for at få et 6tal altså %rigtige. 1opgave rigtige af de store giver somsagt et 5tal hva jeg forstår. -
Er jeg dumpet?
ForumindlægHejsa, jeg er lidt forvirret ift. omkring hvis jeg har fået 00 til skriftlig dansk eksamen men har 7 i standpunkt, om jeg så er dumpet eller ej. Jeg skal nemlig have bestået dansk A for st komme ind på den uddanelse jeg gerne vil. -
Spørsmål vedr. kvotientsystem
ForumindlægHej alle. Jeg har boet en årrække i England efter at have færdiggjort min studentereksamen i 2006 og må indrømme, at adgangskvotientprincippet til universiteterne efterhånden er forsvundet fra hukommelsen. Efter at have sust rundt på en hel del hjemmesider (kot.dk, optagelse.dk m.fl.) føler jeg m...
