Søgning på: religion eksamen. Resultater: 19981 til 20000 af 37418
-
Oplæsning - Latter
Forumindlæghej allesammen Er der nogen som har en idé og begrundelse for hvor i Latter af Naja Marie Aidt jeg skal læse op til eksamen -
Differentialligningerne
ForumindlægHar et eksamens spørgsmål der lyder på differentialligningerne: y´=ky y´=ay+b og y´=ay(M-y) Ved ikke hvad jeg skal stille op med dem ? -
markedsmekanisme
ForumindlægHej ..skal op til samfundsfag C eksamen, håber i kan hjælpe.. Er der nogen der kan forklar mig begrebet markesmekanisme, samt hvordan markedststyring er i DK? -
Det nye paradis af mogens lyhne
Forumindlægjeg skal snart til eksamen... nogle der har noget på fremtidsteksten "det nye paradis" af mogens lyhne.? -
Watson og Crick metode
ForumindlægHej alle. AT-eksamen i næste uge, og skal finde ud af hvilken metode de brugte og hvordan. Har søgt og søgt, men kan ikke komme frem til noget. Det er ang. Tjernobyl. /Knus -
Idrætseksamen.
ForumindlægHej alle sammen. er der nogen der ligger inde med notater til bogen, idræt; teori og træning som er velegnede til eksamen?? :D -
indekstal c. niveau
ForumindlægEr ved at forberede eksamensspøgesmål i matematik, til eksamen. Herunder kan jeg komme op i indekstal. Hvad er indekstal helt præcis? hvad kan man sige om det? -
Ribosomer
ForumindlægHej, håber der er en der kan hjælpe. Sidder og læser til 24-timers eksamen og har et spørgsmål: Hvordan er ribosomer bygget op? PÅ forhånd tak! :) -
Normalität
ForumindlægHeey Jeg skal op til tysk eksamen, og et af de 6 emner er Normalitát. Hvad kan i forbinde under dette emne? Evt. nogle stikord? -
Levis reklame - hvornår er den fra?
ForumindlægHej jeg er en pige der skal op til eksamen i trykte reklamer. Har valgt en reklame fra levis, men kan simpelthen ikke finde ud af hvornår den er fra? Er der nogen der kan hjælpe? -
Atomkernen
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med, atomkernen? Jeeeg ved ikke noget om det.og jeg har eksam imorgen. :( -
Bøjning i gitter
ForumindlægHEEEEj Kan nogen forklare mig hvad det er? Jeg har fysik på c (eksam på fredag :/), så det skal helst ik være noget på A eller B niveau :) tak på forhånd. -
Synopsis om EU.. HJÆLP???
ForumindlægHej Jeg er igang med en 24-timers eksamen, og har trukket emnet "EU - Et demokratisk projekt" nogen der kan hjælpe med ideér til en problemformulering??? -
skabelon
ForumindlægEr der nogen herinde, som har en nogenlunde skabelon man kan arbejde udfra i samfundsfag? skal lave nemlig have lavet en disposition, til min eksamen. :-) -
Nervøsitet.. Aaaaarh !
ForumindlægHola.. ! Ville bare spørge om der var nogen som har nogle gode råd/tips, til hvordan man undgår nervøsitet ved eksamer?! -
Skal op i Bio-C, op ved tavlen eller ned og sidde?
ForumindlægHej Jeg skal op i bio eksamen snart, så jeg vil gerne spørger om det er bedst at sidde ned eller stå ved tavlen, og hvad er nemmest.....? -
Noget om Dantes guddommelige komedie??
ForumindlægEr der nogen der ligger med nogle rigtig gode noter om Dantes guddommelige komedie?? Skal til eksamen den 10. januar, så det haster virkelig!! Please, det ville være en huge hjælp.. -
Produkt til historie.
ForumindlægHej, Vi skal op til mundtlig eksamen i historie, hvor vi har om emet Cubakrisen. Vi mangler lidt idéer til et produkt, så ville bare høre hvis I havde idéer som I ville dele med os. -
SØJLER?!
ForumindlægHej alle Nogen der ligger inde med nogle gode notater inden for de græske kunsthistoriske søjler, kan nemlig komme op i det i eksamen, og aner ikk så meget om det? -
SAM C NIVEAU!!
Forumindlægkan man godt risikere at få et ark med en tabel, eller noget statistik mm. til samfundsfags eksamen på C niveau?
