Søgning på: tysk stil. Resultater: 19981 til 20000 af 41422
-
Jeg aner ikk engang hvad det betyder :S?
Forumindlæg• (Udled differentialkvotienten for funktionen ved at betragte grænseværdien af den gennemsnitlige funktionstilvækst.) Det skal gerne skrives stil-agtig. Som ren tekst... -
Lige et spørgsmål mere! :)
Forumindlæg•Forklar hvad man forstår rent grafisk ved den afledte funktion.. Igen, det er til en emneopgave, og skal gerne skrives som en stil -
Hvilken betydning har integration for danmark?
ForumindlægNogle der har forslag til: Hvilken betydning har integration for danmark? Evt. lille stil eller sådan noget? -
Litterær analyse?
ForumindlægHej jer.. Hvordan laver man en litterær analyse? Altså hvordan stilles det op? Er i hvert fald lidt blank :S På forhånd tak :) -
Hvordan kan praktiske problemer løses vha. ligninger?
Forumindlæger der nogen der har et godt bud på hvordan praktiske problemer løses vha. ligninger? og eventuelt hvordan det kan blive stillet op -
neighbors
Forumindlægnogle som har læst neighbors, som ønsker at hjælpe mig med den? Jeg kan bruge alt i siger om den. For skal skrive stil om den, 4 siders. -
resonansfrekvens
Forumindlæghej.. vil bare lige stille et enkelt spørgsmål.. kan man godt bestemme resonansfrekvensen bare ved at se på en graf, når man på en graf har frekvens hen ad x-aksen?? -
?
ForumindlægJeg har regnet opgaven ud men forstår ikke hvordan jeg skal stille udregningerne op på computeren. Håber nogen kan hjælpe? -
Analyse - "Forældre" - Kim Fupz
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig eksamen her på tirsdag. Er der nogen der kan hjælpe mig med budskabet i denne her? :// Eventuel også sprog og stil (!!!!) Ville være et stort hjælp!! -
program ala ti interactive
Forumindlæger der nogle som kender et program i stil med ti interactive som kan køre under windows vista? -
Direkte tale
ForumindlægNår man skriver et eventyr skal man så gå en linje ned når man skal lave direkte tale? Eller skal man bare skrive videre? Please hjælp! Sidder og laver stil nu, og kunne godt bruge et svar! xD -
Dialog med lærer/censor
ForumindlægHej, som alle andre skal jeg til AT her snart. Men jeg tænker på i dialogen, hvad er der for nogle generelle spørgsmål, der kan stilles af censor og lærer? -
HJÆLP !!
ForumindlægJeg skal skrive en stil til i morgen og er ikk gået i gang endnu .. stilen skal være en analyse af en novelle ! men jeg har aldrig skrevet en stil som skulle være en analyse af en novelle ! så jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal starte eller slutte .. Og jeg har fået af vide af min lærer det... -
Navngivning af aldehyd
Forumindlæghej Er der en der kan hjælpe med navngivning af vedlagte aldehyd? ?? og evt give en forklaring på hvordan den navngives? Jeg ved ikke helt hvad jeg stille op når der kommer En ring på ;) På forhånd tak -
Betragtnning
Forumindlæghey er der nogle der lige hurtigt kan fortælle hvad der menes med; moderne mentalitet? skal bruge det til en dansk stil, hvor man skal diskutere novellens billede af moderne mentalitet -
Hjælp !
ForumindlægHjælp har brug for en til at læse min stil! . - Kan ikke se min egen fejl Plizzz hjælp ! den er til imorgen -
hjælp? :D
Forumindlægjeg skal skrive en stil om ansvar .. nogen der har nogle ideer der kunne løfte niveauet? :b kunne være herligt. haha. -
HJÆLP! smidt mit oplæg ud
ForumindlægHey, skal skrive stil om det perfekte menneske fra august 2000, nogle der har den liggende og evt vil scane den ind? PLEASE! -
Hjælp, er lidt forvirret?
ForumindlægHej Hvordan stiller man to tekster op imod hinanden og diskuterer dem? det er lidt forvirrende, ville være en stor hjælp, hvis I kunne uddybde det eller give et eks. mange tak på forhånd. -
Mangler hjælp!
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive en stil om "Frankensteins atleter" - Hvor jeg skal kommenter hovedsynspunkterne i artiklen" . Nogle der kan hjælpe mig.
