Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2021 til 2040 af 181597
-
Eksamen
ForumindlægHey venner! Så er det tid til en matematik eksamen. Er der nogen som har nogle gode noter til i morgen?? Kunne virkelig godt bruge nogen -
Eksamen?
ForumindlægHej folkes. Jeg skriver dette, pga jeg er i tvivl om man må ha' bøger med ind? Eller notér? Får man nogle bøger af skolen, som man skal læse eller er det de "normale" bøger, man plejer at læse i man skal læse i i læseferien? Jeg er lidt i tvivl om det nemlig. Jeg skal nemlig til eks... -
Eksamenssnyd, matematik
ForumindlægJeg har en veninde, som studere matematik på KU. Hun skal op til en skriftlig eksamen midt i juni, og hun fortæller, at hun får en til at lave hendes opgave for hende :-( Jeg synes, at det er så ærgeligt, hvis hun bliver taget for snyd/plagit, men det tror hun ikke selv, hun gør. Min veninde ... -
Mat A
Forumindlæghej jeg går nuværende på turbo kursus som jeg skal op til i august jeg bestod gymansiet i juni jeg tror ikke jeg består eksamen men jeg vil gerne gør et forsøg kan jeg så tag et halvt års matematik a på enkeltfag hvis jeg dumper til min dtu adgangseksamen. og kan jeg strege min eksamen fra dtu ... -
matematik- hvad fortæller a?
ForumindlægHej SP Hvis a i en lineær funktion er -44 hvad fortæller a så om den tid der går inden man bliver udmattet? Der er sådan en tabel: Højde over havet: 0,30 2,80 Tid inden udmattelse: 320 210 Kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal skrive. SÅ søger noget hjælp Tak -
Få 12 i dansk A - Hvor svært er det?
ForumindlægHej, Jeg skal på sommerkursus i dansk her til sommer (Gymnasial Supplering). Dvs. jeg tager dansk B->A på ca. 1 måned. Jeg vil dog meget gerne vide, hvad der skal til for, at man får 12 (eller 10 i nødstilfælde) i dansk A. Jeg snakker om både den mundtlige del og om den skriftlige de... -
Studentereksamen A
ForumindlægGodaften Studieportalen Jeg forsøger at genneføre denne opgavesæt fra 25 maj 2012. Se link http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20MAT%20A.ashx ... -
eksamen
Forumindlæggodt være d r et lidt dumt spørgsmål, men r lidt i tvivl..tror I man vil score point t eksamen hvis man perspektivere til en tekst man ikke har læst(ikke er i læsepensum)?? -
Findes det på A niveau matematik?
ForumindlægEr der sandsynlighed og statistik på A niveau? - Hvis ja, afviger det så meget fra B niveau? -
Beviser i matematik A
ForumindlægJeg skal øve mit mundtlige matematik, og skal derfor fremlægge en udarbejdet projektopgave, samt et bevis, inden for emnerne: differentialregning 2. Funktionsundersøgelse, og Implicit differentiation. Er bare meget i tvivl om hvordan man griber det an, og ville gerne se nogle eksepler med beskrev... -
Er Matematik på STX og HF det samme?
ForumindlægJeg sidder og skal op til eksamen på HF i matematik A, og ville gerne forberede mig ved at lave gamle eksamensopgaver, men jeg kan kun finde STX matematik A opgaver. Er det det samme som HF matematik A? -
eksamen 9.klasse
Forumindlæghvis jeg er nu får 02 i eksamen og det skal jeg have få at komme ind på min uddannelse eller er det bedre at få 7 eller 10 i eksamen eller er det lige meget hvad jeg får i eksamen bare det er over 00 -
Matematik A - Årsprøve mdt.
ForumindlægHeeey vi er nogle piger der skal op i Matematik A årsprøve, men der er et af de opgivne emner, vi ikke kan finde nogle infomationer om. Emnet lyder således: Redegør for differentialkvotienten for den naturlige logaritmefunktion. Hvad er vigtigt at komme ind på? Hvor kan vi eventuelt... -
Matematik vektor hjælp
ForumindlægHjælp kræves Der står at jeg har vektoren a som er (2,-1,8) Jeg skal bestemme en plan som har vektor a som normalvektor. Hvad vil det sige? -
Eksamens dag
ForumindlægHej Jeg skal op i Mat A skriftlig eksamen d. 1/6, mens min veninde skal op til Mat A skriftlig eksamen d. 26/5. Hvordan kan det være? Er det ikke meningen at alle gymnasie elever skal op samme dag? Får man så samme eksamen? Eller har de lavet 2 forskellige i år?? -
Tage eksamen om
ForumindlægHvis man fx har haft matematik A, og man ønskede at forbedre sin karakter, ville det så være muligt at komme til en eksamen uden ekstra undervisning ? Jeg ved godt det ikke kan ændre ens kvote 1 snit, men det kan vel ændre ens kvote 2 snit ikke ? -
Er det muligt at finde vejledende skriftlige eksamenssæt til fysik A uden materialeplatformen?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal til skriftlig fysikeksamen på tirsdag, og vil gerne regne nogle eksamenssæt igennem. Jeg kan desværre ikke finde særligt mange på nettet, og på uvm's hjemmeside står der, at man skal ind på materialeplatformen for at finde gamle opgaver. Eleverne har dog ikke adga... -
Skriftlige eksamenskarakterer 3.g
ForumindlægHej. Ved i hvornår i ca. får bedømmelsen for jeres skriftlige eksamener? :) -
Eksamen
ForumindlægJeg går på 2 år og skal snart op til eksamen i dansk. Det er sådan at hvis jeg dumper til dansk eksamen skal jeg så gå en klasse om? -
AFSÆTNING A EKSAMEN
ForumindlægHåber i kan hjælpe. Jeg skal til min afsluttende eksamen i afsætning om en uge og kan ikke finde ud af hvor meget man skal læse op osv. Man skal selvfølgelig fremlægge sit projekt og derefter op i en ukendt tekst med tilsvarende spørgsmål. Men hvor meget skal man læse op hertil??? Bare afsætnin...
