Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 201 til 220 af 181597
-
STX Biologi skriftlig eksamen 2010
ForumindlægHej alle. Håber det gik godt med alles eksaminer. Hvad synes I om opgave sættet i år? Hvilke opgave valgte i at skrive? Personligt synes jeg, at det var nogle fine emne og ikke for svære. -
A-del STX Engelsk A skriftlig eksamen
ForumindlægJeg går i 3.g STX og har taget valgfaget Engelsk A. Jeg føler, at jeg har rimelig godt styr på grammatikken, men jeg vil samtidig gerne forbedre den, så jeg er helt klar til den afsluttende eksamen. Vi får løbende tests i den grammatiske del af den skriftlige eksamen af vores engelsklærer, og de ... -
Matematik på A+ niveu og eksamensbeviset
ForumindlægHej,jeg går i 2.g, og har valgt højniveu matemtik både i 2.g og 3.g (det der vidst også kaldes A+).Er der nogen der ved, om det kommer til at stå på eksamensbeviset at man har haft højniveu i både 2.g og 3.g, eller vil det se ud som almindeligt højniveu i 3.g?Har forsøgt at søge lidt på forummet,... -
Afsætning A skriftlig eksamen 2017 og 2018 maj
ForumindlægHej, Nogle der kan fortælle mig, hvilke virksomheder eksamenssættene omhandlede i maj i 2017 og 2018? -
Matematik Eksamen
ForumindlægHej, som i nok ved skal man jo altid til eksamen i 9klasse, vil bare lige høre om, i ved hvad man typisk kommer op i ved skriftlig matematik? F.eks. regnestykker osv.. -
HJÆLP TIL SKRIFTLIG MATEMATIK!!
ForumindlægHvordan beregner man højden af en trekant?? Der står en masse i min bog, om siderne, areal og vinkler MEN, jeg kan intet finde om hvordan man regner en højde, og kan heller ej finde nogle former. Håber på at I kan hjælpe :-) God weekend og aftenbajere ;O) -
Skriftlige årsprøver
ForumindlægHej..1) Hvordan ser opgavehæftet til de skriftlige årsprøver ud(dansk og matematik)? er det nogen læreren selv laver, eller får alle 1.g'er i DK de samme, genbruger man det der blev brugt til eksamen den forrige år, eller hvordan gør man egentlig?2) Hvordan forbereder man sig bedst til en skr... -
fjernstudie enkeltfag matematik A hhx eksamen bestået matematik ?
ForumindlægHej Nogen der kan svare på om man har bestået matematik A hvis man læser fjernstudie / enkeltfag HHX bekendtgørelsen og får eks. 4 i skriftlig eksamen og 00 i mundtlig eksamen eller skal begge have bestået karakter for at bestå faget ? skal bruge mat a for at komme ind på studiet softwareingeniø... -
Matematik A eksamen
ForumindlægHey var der nogle der var oppe til matematik A eksamen 25. Maj 2018. Og hvis ja ville i så være sød at sende mig den :-) Ville være stor hjælp, da jeg lige har været oppe og er meget nervøs over den. -
Skriftlig årsprøve
ForumindlægHej... Jeg skal til Skriftlig årsprøve i matematik på c-nivaue og vil hør om nogle af jer har nogle gode fif til hvad jeg kan læse op på. Den 1 time er jo færdighedsregning, så vil gerne forberede mig så godt jeg kan :) Tak på forhånd! -
Eksamen i matematik...
ForumindlægNu er det jo snart at jeg skal op i skriftlig matematik... så er er nogel ting som jeg er ret svag i, i matematik, som jeg meget gerne vil have jeres hjælp i, i opgaver uden hjælpemidler:1. Når der oplyses at en eksponentiel voksende funktion f oplyses at f(2)=3 og f(3)=9.Jeg skal så find a og b... -
Matematik A HF
ForumindlægHej. Den skriftlige eksamen på matematik A HF er den det samme som den skriftlige eksamen på STX? -
Matematik Hf C-niveau Skriftlig eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i matematik c-niveau på hf i skriftlig eksamen her om få dage, og jeg er i tvivl om hvorvidt hjælpemidler er tilladt. Eksamen varer 3 timer. Tak på forhånd. -
SKRIFTLIG FYSIK
ForumindlægHej derude... Jeg skal op i skriftlig fysik eksamen! Vil hører om der er nogen der kender en god fysik formelsamling ?? :S -
Matematik B - skriftlig eksamen
Forumindlæg -
Eksamen
ForumindlægHeeey allesammen! Jeg skal til eksamen i matematik B-niveau, og jeg er lidt i tvivl om, hvordan en GOD eksamen forløber. Har I nogle råd til, hvordan man kan gøre sin præstation til topkarakter? Hvad giver ekstra og hvad er dumt? Er 6 dages forberedelse nok, eller skal jeg sætte mere tid af? H... -
Skriftlig engelsk eksamen 2006
ForumindlægJeg vil lige høre, om der er nogen, som har en titel på opgavehæftet til skriftlig engelsk 2006.. -
A+ - spørgsmål om eksamen
ForumindlægHey Jeg ville lige høre om der er nogen af jer der ved om A+ niveau i mat - skal op i 8 eller 7 eksaminer i 3.g ? -
Matematik skriftlig eksamen (B-niveau gymnasium)
ForumindlægHej! Det står sådan til, at jeg skal op i mat. skriftlig her på onsdag, og jeg er lidt på glatis, mildt sagt. Matematik er ikke mit skrappeste fag, men når jeg sætter mig ind i sagerne, går det faktisk nogenlunde. Jeg har et par spørgsmål omkring nogle emnegrupper, som jeg skal fokusere ekstra... -
Matematik A mundtlig eksamen
ForumindlægMå man lave et powerpoint til matematik a mundtlig eksamen stx?
